Vraag

Aanmelden G-mail op nieuwe S5 neo lukt niet

• 6 februari 2016
  • 4 reacties
  • 198 Bekeken

Vanmorgen heb ik een S5 neo gekregen ik heb mijn g-mail account hierop aangegeven en het werkte prima. Een uur of twee later is er een update geweest, deze is uitgelopen en op het moment dat het toestel weer opstart wordt gevraagd of je je gmail wil ingeven. Als ik dat doe blijft het toestel in een loop hangen en komt telkens weer met de vraag of een van de eigenaren wil inloggen.
Ik heb al gekeken of er iets met mijn gmail aan de hand is maar dat is niet zo. ook heb ik het account van mijn oude toestel verwijderd. Ben net naar de T-Mobile shop geweest en hij herkende het probleem en verwees me naar dit forum.
Wie kan me helpen?

4 reacties

Badge +7
Hi ed kant.

Als eerste welkom op het forum. Ik vermoed dat dit niks met je gmail account heeft te maken, maar met een beveiliging van Samsung. Je zult daarom hier moeten inloggen met je Samsung account gegevens.

groeten,
Robert
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ed kant,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. We kijken natuurlijk graag met je mee. Heb je toevallig de tip van Robert al gezien? Zo ja, heeft dat geholpen? Zou je ook deze pagina willen bekijken? Hier staan een aantal tips waarmee je jouw Gmail-account problemen kan oplossen.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 🙂
Dat is precies wat ik ook denk. Ik geef in het scherm account controleren netjes het gmail account op (dat is waar hij naar vraagt iets anders kan ik niet invullen), maar dat hij in plaats dat hij doorloopt weer terug komt bij het inlog scherm. zoals gezegd hij zit in een loop. De medewerker bij de T-Mobile shop had dit als eens eerder meegemaakt en uiteindelijk hebben ze het toestel omgeruild.

gr,
Ed kant
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ed,

Jammer dat het niet heeft geholpen! Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega en dat je toestel wordt omgeruild. Fijn dat het zo opgelost kan worden! Hopelijk kun je alsnog snel gebruikmaken van je nieuwe toestel!

Houd je ons op de hoogte?

Reageer