Beantwoord

Abonnement met toestel annuleren

• 31 januari 2021
  • 8 reacties
  • 116 Bekeken

Goededag,

Ik heb een telefoon besteld via de aanstaand verlenging, de telefoon heb ik direct afbetaald alleen nog niet ontvangen.

Nu wil ik wegens de service die mij als klant is verleent mijn verlenging annuleren met behoud van toestel. Dus ik wil alleen het deel onberpekt data & bellen etc annuleren. Hoe gaat dit in zijn werk ik kan deze optie nergens vinden?

Annuleer ik de complete bestelling dan kost mij die namelijk +/- 260 euro waarde aan pre-order cadeaus.

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door eric 1 februari 2021, 08:24

Dat is niet mogelijk. Je kunt binnen 14 dagen je hele order annuleren en dan moet het toestel ook in onbeschadigde verpakking worden teruggestuurd. De voordelige prijs van het toestel is namelijk gekoppeld aan de prijs die je de komende tijd voor het abonnement gaat betalen.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Dat is niet mogelijk. Je kunt binnen 14 dagen je hele order annuleren en dan moet het toestel ook in onbeschadigde verpakking worden teruggestuurd. De voordelige prijs van het toestel is namelijk gekoppeld aan de prijs die je de komende tijd voor het abonnement gaat betalen.

Dat is ook lekker hinderlijk weer. Dus ondanks dat de resterende toestel kosten 0 euro bedraagt, volledig is afbetaald. Is het toestel niet van jou om het maar zo te zeggen? 

Reputatie 5
Badge +12

Je hebt het toestel direct betaald, maar je hebt een toestel discount gehad omdat je het in combinatie met een abonnement hebt gekocht. Als je dit niet meer wilt kun je gebruik maken van de 14 dagen wettelijke bedenktijd en de hele order annuleren. Anders had je beter gewoon een los toestel bij een retailer kunnen kopen. Maar dan tegen de adviesprijs.

Je hebt het toestel direct betaald, maar je hebt een toestel discount gehad omdat je het in combinatie met een abonnement hebt gekocht. Als je dit niet meer wilt kun je gebruik maken van de 14 dagen wettelijke bedenktijd en de hele order annuleren. Anders had je beter gewoon een los toestel bij een retailer kunnen kopen. Maar dan tegen de adviesprijs.

Dit hebben ze dus lekker voor elkaar zo.. 

En dan neem ik aan dat de gegeven korting wat dan neer komt op +/- 140 euro aan T-mobile afbetalen ook geen optie gaat zijn.. 

Als ik van te voren had geweten dat de service zo goed was dan was ik allang overgestapt maar ik heb hier nooit mee te maken gehad tot nu dan. Het geld is geen issue, dus adviesprijs betalen is geen ramp het gaat mij nu om het principe.

😁

Reputatie 5
Badge +12

Over welk toestel hebben we het hier en wanneer heb je besteld?

Over welk toestel hebben we het hier en wanneer heb je besteld?

S21 ultra 512 gb. 15 januari besteld en direct betaald.

Reputatie 5
Badge +12

Helder. Volgens de webpagina van T-Mobile zou dat toestel in 1-2 weken beschikaar moeten zijn als je hem in die periode hebt besteld. Wat een aanvullende uitdaging op dit moment is, de koeriers zitten stampend vol omdat alle telefoon winkels dicht zijn. Maar dan krijg je een email en kun je iets verder in de toekomst alvast een afspraak vastleggen. Soms scheelt het als je het toestel b.v. op een werkadres laat afleveren omdat het dan in een andere route terecht komt waar eerder nog een plekje is.

Helder. Volgens de webpagina van T-Mobile zou dat toestel in 1-2 weken beschikaar moeten zijn als je hem in die periode hebt besteld. Wat een aanvullende uitdaging op dit moment is, de koeriers zitten stampend vol omdat alle telefoon winkels dicht zijn. Maar dan krijg je een email en kun je iets verder in de toekomst alvast een afspraak vastleggen. Soms scheelt het als je het toestel b.v. op een werkadres laat afleveren omdat het dan in een andere route terecht komt waar eerder nog een plekje is.

Dat klopt maar hier werd eerder geadverteerd met 29 januari beschikbaar. Tevens heeft er bijna die gehele dag gestaan direct leverbaar. los van dit alles neemt T-mobile geen verantwoording en schuift het alles af op de leverancier of Samsung of de klant zelf. Inplaats van verantwoording te nemen als bedrijf want dit weet T-mobile ook van te voren. Hierbij had een simpele tegemoed koming al voldoende kunnen zijn naar de klant. Maar dat is totaal niet aan de orde daarbij word  er totaal niet gecomuniceerd je moet overal zelf achteraan. 

De telefoon winkels zijn niet sinds afgelopen week gesloten. Dit probleem is wat ik heb vernomen ook in het geval van de nieuwe iphone geweest waar dus niet van geleerd is. Behalve dat het wijzen naar de leverancier niet anders is.

Daarbij los van mijn mening over de lockdown, heeft niet alleen T-mobile te maken met een lockdown dit heb ik als klant ook. Hier achter schuilen is lekker makkelijk want T-mobile kan nergens iets aan doen dan.

Reageer