Beantwoord

access denied

• 25 november 2019
  • 6 reacties
  • 482 Bekeken

hallo allemaal,

ik gebruik de mobiele hotspot van mijn samsung s10 om op het internet te komen op mijn pc.

op het moment wil ik installer downloaden op mijn pc, maar wanneer ik dit doe krijg ik een error op mij tab:

ERROR

The requested URL could not be retrieved

The following error was encountered while trying to retrieve the URL: https://92.123.77.27/*

Access Denied.

Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect.

Your cache administrator is cmgr.

Generated Mon, 25 Nov 2019 19:23:06 GMT by ypsan04 (squid/4.6)

iemand enig idee wat het probleem is en wat ik eraan kan doen?

icon

Beste antwoord door Evy 28 november 2019, 11:45

Hi @mclunatic 

Lastig, laten we op zoek gaan naar een oplossing! Het zou zeker kunnen dat het probleem ligt bij Extra veilig online. Ik heb de bundel verwijderd! Mocht dit niet werken kunnen we hem er altijd weer op zetten en zoeken naar een andere oplossing.

Laat je even weten of dit een oplossing is? :grinning:

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi @mclunatic 

Niet echt een veilige site waar je naartoe wilt ik krijg de melding cybercrimelen proberen mogelijk je gegevens te stelen via deze site.

Is de hotspot goed ingesteld op de S10 en heeft de laptop een werkende verbinding?

Kun je wel gewoon naar andere webbrowsers. Ik denk vanwege de bovengenoemde melding wordt het misschien geblokkeerd.

hi @Waqqas,

de hotspot van mijn s10 is goed ingesteld en de verbinding is prima.

het probleem zit waarschijnlijk in de extra van mijn abonnement: extra veilig online.

ik heb de installer via een omweg nu op mijn pc staan, maar wanneer ik het wil installeren en downloaden wordt er letterlijk niks gedaan.

de extra veilig online extra blokkeert voor 1 of andere reden alle verbindingen die iets te maken heeft met riot games.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @mclunatic 

Lastig, laten we op zoek gaan naar een oplossing! Het zou zeker kunnen dat het probleem ligt bij Extra veilig online. Ik heb de bundel verwijderd! Mocht dit niet werken kunnen we hem er altijd weer op zetten en zoeken naar een andere oplossing.

Laat je even weten of dit een oplossing is? :grinning:

Reputatie 7
Badge +18

Het probleem is dat jouw link naar een https: adres verwijst wat niet werkelijk Secure Http is en dat zal door steeds meer browsers en providers geblokkeerd gaan worden.

De beheerder van die site heeft zijn/haar veiligheid zaken niet op orde.

beste @Evy,

nu de extra veilig online is uitgeschakeld kan ik het nu installeren en downloaden.

het probleem lag inderdaad bij extra veilig online.

Reputatie 5
Badge +4

@mclunatic 

Goed om te horen! :grin:

Reageer