Beantwoord

Accu Galaxy S4 mini valt uit

Beste,

Van de zomer heb ik op vakantie veel mijn mobiel gebruikt, wel uit de zon maar ik denk dat de temperatuur teveel is geweest voor de accu.
Aan het eind van de vakantie en momenteel, valt hij uit, terwijl er 70 staat, en dan als hij weer aangaat is de batterij nog lager.
Ook valt hij uit en gaat hij steeds aan en uit...

Om hem te gebruiken moet ik er niet op zitten of contstant aan de oplader zetten.
Heeft het zin om een nieuwe accu te kopen (geldt dat dan als een 2e leven, of moet ik kijken naar een andre telefoon?)
De accu ziet er niet bobbelig uit ofzo, het is niet dat hij niet meer past..
Hopelijk heb ik het een beetje duidelijk kunnen uitleggen...

mvg, Olivier
icon

Beste antwoord door Folkert 1 september 2018, 15:25

Beste Olivier,

Samsung accu's kosten rond de 25 euro. Als je telefoon verder nog goed is dan is het geen grote investering. Ik heb zelf ook wel eens voor 22 euro een S3 Mini een 2e leven ermee gegeven.
Wat je beschrijft is in elk geval een compleet versleten accu.

Aan de andere kant is het een Android 4 telefoon en langzamerhand komen er steeds meer apps die minimaal Android 5 vereisen. Maar die afweging moet je zelf maken, het is maar net wat je dagelijks wilt doen met je telefoon.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Beste Olivier,

Samsung accu's kosten rond de 25 euro. Als je telefoon verder nog goed is dan is het geen grote investering. Ik heb zelf ook wel eens voor 22 euro een S3 Mini een 2e leven ermee gegeven.
Wat je beschrijft is in elk geval een compleet versleten accu.

Aan de andere kant is het een Android 4 telefoon en langzamerhand komen er steeds meer apps die minimaal Android 5 vereisen. Maar die afweging moet je zelf maken, het is maar net wat je dagelijks wilt doen met je telefoon.

Groet, Folkert

Reageer