Vraag

Accu oplaadprobleem Samsung galaxy A3 2016

• 19 december 2016
  • 5 reacties
  • 4406 Bekeken

Mijn dichter van 12 heeft probleem met opladen telefoon
Lader werkt wel bij andere Samsung maar haar eigen telefoon blijft %zelfde en is nu uitgevallen
Mobiel is van afgelopen zomer dus nauwelijks half jaar oud dus lijkt mij sterk als we nu al nieuwe accu moeten aanschaffen?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi IrmaPlas,

Wat jammer dat het toestel van je dochter niet wilt opladen. Is haar toestel wel voorzien van de nieuwste software update? Heb je ook al een andere lader uitgeprobeerd? Heb je ook al eens met verschillende stopcontacten geprobeerd? Laad het toestel wel op als hij langer in het stopcontact zit of laad hij helemaal niet? Zou je ook eens kunnen kijken of je wel kunt opladen als je het toestel in de veilige modus opstart? Op deze pagina vind je uitleg hoe je dit doet.

Ik hoor graag van je zodat we dit probleem samen kunnen oplossen! :)

PS: alvast fijne feestdagen toegewenst!
Update weet ik niet
Hele nacht aan lading geprobeerd daarna overdag geprobeerd via laptop
Wel allerlei stopcontacten geprobeerd, haar lader werkte wel bij andere telefoon
Hij is helemaal uitgevallen dus kunnen niets extra proberen
Kiezen ervoor om hem in garantie terug te sturen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Irma,

Jammer zeg. We hoopte op een positief berichtje. Als je de telefoon op wilt sturen ter reparatie dan adviseer ik je om eerst een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je alle instructies en tips die je kan volgen voordat je jouw toestel opstuurt. Helpen deze tips niet, dan vind je ook uitleg over het reparatieproces.

Heb je verder nog vragen dan horen we het natuurlijk graag van je Irma!
Ik heb hetzelfde probleem al voor de 2e keer. Heb hem op 3 oktober 2016 gekocht en en dit is nu al de 2e keer dat ik mijn samsung a3 (2016) moet opsturen ter reparatie. Heb zoveel spijt dat ik deze mobiel heb gekocht..
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wendy1990,

Dat is inderdaad wel erg zonde! :S Hopelijk wordt het nu helemaal top opgelost en werkt jou A3 vanaf nu zoals het hoort! Houd je ons op de hoogte en laat je het weten als we nog iets voor je kunnen doen?

Reageer