Beantwoord

Accu problemen s7

• 15 september 2016
  • 7 reacties
  • 357 Bekeken

Heeft iemand nog tips voor de batterij van de s7 . 't is een prachtig toestel maar zodra je hem gebruiken wilt loopt de accu snel terug. Verwacht ik te veel of is 't echt teleurstellend
icon

Beste antwoord door ShadowLea 16 september 2016, 01:07

We hebben een grote lijst met allerlei tips om batterij te besparen, zou je die eens willen doorlopen?

Tips om Android-batterijduur te verlengen!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +14
De accu van de S7 gaat echt langer mee .
De eerste keren als je laad moet de accu even op gang komen ( dat viel mij op )
Je kan spaarstand ook eens proberen , en gps uit zetten als die aan staat.
Zelfs in veilige modus loopt hij leeg. Als ik bel dan zie je de accu dalen. Alles staat op energie besparende modus.
Reputatie 5
Badge +14
Dat is vreemd en niet goed. Het enigste wat ik nog zou proberen is een reset van het toestel , is het dan nog zo dan denk dat er hardware matig wat aan de hand is.
Ja 't is heel vreemd. Ik heb al een reset gedaan en ook via hulp op afstand hebben ze gekeken en ook die ontdekken ook niets geks. De eerste had ik zaterdag gehaald en dinsdag omgeruild voor deze maar precies de zelfde problemen. En om nou te zeggen dat ik wat geks doe. Ik had vanmiddag even m'n navigatie aan en toen ging het helemaal hard met de accu.
Reputatie 5
Badge +14
Probeer een keer alle apps uit te zetten.als dit het tweede toestel al is denk ik daar toch meer aan .
Reputatie 7
Badge +9
We hebben een grote lijst met allerlei tips om batterij te besparen, zou je die eens willen doorlopen?

Tips om Android-batterijduur te verlengen!
1 tip wat meestal werkt, kijk op je telefoon welke apps het meeste batterij gebruiken.
en automatische synchroniseren uitzetten van bv, mail dropbox enz.

En navigatie gebruikt altijd veel energie,
Doordat en het scherm, mobiele data, gps, processor en gpu teglijk worden gebruikt en misschien ook nog syngronisatie erbij. en misschien ook flitsmeister:) hahahah.
maarja je snapt vast wel wat ik bedoel.

Reageer