Vraag

Accu S4 wordt erg heet tijdens laden

• 1 augustus 2013
  • 12 reacties
  • 2543 Bekeken

Mijn accu word zo warm tijdens het opladen dat je gewoon je vingers aan het toestel brand. Is dat normaal

12 reacties

Het is samsung s4 en accu loopt ook snel leeg.
Reputatie 7
Badge +9
Als je je vingers eraan brand is het niet normaal, nee. 40-50ºC is normaal.

Heb je toevallig een MicroSD?

Wordt de telefoon ook heet als je 'm uit zet terwijl deze oplaad? (uit-uit, niet scherm-uit.)

De oplader is 2A. Deze stuurt ongeveer 10.5W door de telefoon, en dit is heel veel. Probeer eens een andere microusb lader.
Ik gebruik alleen de originele oplader.
Laad hem meestal s'nachts op. Maar de laatste tijd is hij mega snel leeg. Dacht een leuke en goeie telfoon te hebben maar voor mij geen samsung meer als mijn abonnement afgelopen is ben zo niet tevreden over de samsung galaxy s4
Reputatie 2
Gebruik van 3G haalt de accu ook snel naar beneden :rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9
Kun je het in elk geval proberen zodat we weten of het een lader of telefoon probleem is.....

Staat in Google Maps de optie Latitude aan?
Ga het proberen. Nee heb maps uitstaan gebruik ik nooit
Reputatie 7
Badge +9
Latitude zet zichzelf aan na een update, ook al heb je het nooit geopend of gebruikt. Daarom vroeg ik het.
Nee die staat echt uit. Nou andere lader werkt ook niet hij word nog steeds levensgevaarlijk heet
@ iblondje

Mijn excuses voor de late reactie! Hmm, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Sinds wanneer speelt dit probleem ongeveer? Zou je eens kunnen proberen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Zorg er dan wel voor dat je een back-up hebt gemaakt van je gegevens. Via deze link kan je stapsgewijs zien hoe je dit kunt doen. Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Reputatie 2
mijn 2e tel de s4 die word ook warm tijdens het opladen als die aan staat en ook als die uit staat terhoogte van waar de camera en simkaart zit en de accu word ook wat warm maar niet zo warm als de temp achter de camera en waar de simkaart zit
Reputatie 7
Badge +20
Hi Robinl,

Wat balen dat je dit probleem ook ervaart. Heb je de tips die in dit topic staan al uitgeprobeerd? Heb je al een fabrieksreset utigevoerd? Heb je een andere oplader geprobeerd? Zo kun je controleren of het probleem bij de oplader of toestel ligt.

Ik hoor of het werkt!

Reageer