Beantwoord

Accu Samsung S6 binnen 8 uur leeg

• 31 maart 2016
  • 2 reacties
  • 3258 Bekeken

sinds mijn laatste update is mijn accu binnen 8 uur helemaal leeg. heb geen apps aan ,want die sluit ik altijd uit .heb samsung s6 paar maanden oud.
icon

Beste antwoord door Trajh91 1 april 2016, 11:02

Heb je dit topic al eens doorgelezen? Er staan hele handige tips in om de batterijduur van je toestel te verlengen.

Ook iets waar je op moet letten: de beeldschermen van smartphones zijn de grootste energieslurpers. Zorg er dus voor dat je de helderheid van het scherm zo laag mogelijk hebt staan en het scherm zo min mogelijk aan staat. Probeer je telefoon eens per uur maximaal 5 minuten te gebruiken, in plaats van vaker of langer per keer. Daardoor gaat de accu vele malen langer mee.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Heb je dit topic al eens doorgelezen? Er staan hele handige tips in om de batterijduur van je toestel te verlengen.

Ook iets waar je op moet letten: de beeldschermen van smartphones zijn de grootste energieslurpers. Zorg er dus voor dat je de helderheid van het scherm zo laag mogelijk hebt staan en het scherm zo min mogelijk aan staat. Probeer je telefoon eens per uur maximaal 5 minuten te gebruiken, in plaats van vaker of langer per keer. Daardoor gaat de accu vele malen langer mee.
Onder instellingen bij opslag het cachegeheugen wissen. Werkte bij mij ook (had soortgelijk probleem na update). Mocht dat onverhoopt niet werken, dan een fabrieksreset proberen. Is niet wenselijk, maar werkt wel vaak. Succes

Reageer