Vraag

Accu samsung snel leeg

Hallo, ik heb een samsung SII, ik heb hetzelfde probleem van snel leeg lopen van de accu
's morgen s 100 % en bij geen gebruik na een paar uur alweer een sein dat de acuu opgeladen moet worden
Ik heb de batterij al vernieuwd, alle instellingen uit, zelfs als ik het toestel op vliegtuigstand heb staan en niet gebruik loopt de accu leeg
graag verneem ik van u

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Monique,

Allereerst welkom op het forum!

Wat vreemd dat je batterij zo snel leeg loopt. Heb je jouw telefoon al een paar keer opgeladen met een andere oplaadkabel? Het lijkt er eigenlijk op dat het iets softwarematig is. Dit kunnen we alleen uitsluiten door je telefoon allereerst up te daten naar de nieuwste softwarversie. Als je dit hebt gedaan kan je jouw toestel een keer helemaal terugzetten naar de fabrieksinstellingen nadat je een back-up hebt gemaakt.

Zou je jouw Samsung uit willen proberen na de fabriekreset voordat je de back-up terugzet. Het kan namelijk zijn dat bepaalde instellingen die ervoor zorgen dat je accu snel leeg loopt met de back-up weer teruggezet worden.

Ik ben benieuwd of dit de oplossing is voor het probleem.

Ps. Uitleg en instructies over jouw toestel vind je op de toestelhulp pagina.
ikHoi Monique,

Allereerst welkom op het forum!

Wat vreemd dat je batterij zo snel leeg loopt. Heb je jouw telefoon al een paar keer opgeladen met een andere oplaadkabel? Het lijkt er eigenlijk op dat het iets softwarematig is. Dit kunnen we alleen uitsluiten door je telefoon allereerst up te daten naar de nieuwste softwarversie. Als je dit hebt gedaan kan je jouw toestel een keer helemaal terugzetten naar de fabrieksinstellingen nadat je een back-up hebt gemaakt.

Zou je jouw Samsung uit willen proberen na de fabriekreset voordat je de back-up terugzet. Het kan namelijk zijn dat bepaalde instellingen die ervoor zorgen dat je accu snel leeg loopt met de back-up weer teruggezet worden.

Ik ben benieuwd of dit de oplossing is voor het probleem.

Ik heb een update gemaakt, fabrieksinstellingen terug gezet. geen backup erop gezet.
ik lees in het forum dat er veel mensen zijn die het zelfde probleem hebben.
met een kaartje van een andere provider heb ik deze problemen niet. gaat de baterij gewoon lang mee.
ik lees dat veel mensen in het buitenland ook geen problemen hebben omdat ze daar op een ander netwerk zitten.
ik ga morgen op vakantie en hoop dat ik dit dan ook kan zeggen.
Als dit zo is , ligt het dus echt aan het netwerk van t mobile.
ik hou u op de hoogte
met vr. groeten
Monique de Beer
Ps. Uitleg en instructies over jouw toestel vind je op de toestelhulp pagina.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Monique,

Het lijkt er op dat je bericht niet helemaal is doorgekomen. Zou je jouw bericht willen controleren en ons nogmaals van een reactie willen voorzien? Alvast bedankt. 🙂

Reageer