Vraag

accu snel leeg en laad lanzaam op

de accu (batterij) van mijn samsung galaxy s2 gaat ongelovelijk snel leeg. en het laden doet er ruim 7 tot 8 uur over. ik heb ook een nieuwe accu vervangen want ik dacht dat dat inmiddels wel nodig was die ik nu zo'n 2 dagen heb. nog steeds laat die sloom op en gaat die snel leeg! ik heb mijn telefoon ook gereset ensv. ik weet niet meer wat ik moet doen. hopelijk kunnen jullie me helpen!

groetjes

6 reacties

Reputatie 2
Wellicht eens je oplader zelf vervangen, leen er eens één van een collega oid 😉
Wellicht eens je oplader zelf vervangen, leen er eens één van een collega oid ;)
heb ik ook al geprobeert, maakt geen verschil
Hallo,
De Samsung accu's zijn niet heel sterk en gaan dus snel leeg.
Hoe lang kan je hem gebruiken voordat hij op is?
Wat ook kan zijn dat er ergens misschien een foutje zelf in de mobiel zit.
Het blijft elektronica, dus er kunnen fouten erin zitten.

Groetjes Myrthe.
Hallo,
De Samsung accu's zijn niet heel sterk en gaan dus snel leeg.
Hoe lang kan je hem gebruiken voordat hij op is?
Wat ook kan zijn dat er ergens misschien een foutje zelf in de mobiel zit.
Het blijft elektronica, dus er kunnen fouten erin zitten.

Groetjes Myrthe.
 hij is ongeveer na 5 uurtjes wel leeg dan zit die meestal op 15% als ik hem 100% heb opgeladen
Had ik ook. De T-mobile winkel heeft toen een aantal functies uitgezet die ongemerkt meedraaien. Bijvoorbeeld bewegende beelden op de eerste pagina.
Daarna werd het beter. Ben je de hele dag onderweg is het toch te weinig. Koop battery pack en voor E 4,50 lader voor in de auto die je in de sigarettenaansteker doet.
Reputatie 6
Badge +16
@celia de klerk

Heb je toevallig al gecontroleerd of je niet constant applicaties op de achtergrond hebt draaien. Dit kan je doen door de menu knop onderin voor een aantal seconden in te houden. Dan zie je alle applicaties die open staan.

Daarnaast zijn er een aantal instellingen die ervoor zorgen dat je batterij sneller leeg raakt:
  • Locatievoorzieningen (GPS)
  • Bluetooth
  • Hoge helderheid
  • Push notificaties (Mail etc)
  • Synchronisatie met Google

Misschien dat het uit zetten van een of meerdere van deze opties tot een betere accu duur leidt. Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Reageer