Vraag

Accuduur Samsung Galaxy Young S6310

Ik heb een vraag over de accuduur Samsung Galaxy Young S6310

De reviews op internet spreken elkaar nogal tegen.
De één zegt dat de accu snel leeg is en een ander zegt dat de accu zeer lang mee gaat.
Helaas zeggen mensen er meestal niet bij wat ze ermee doen.

Als ik op mijn Fame WIFI de hele dag heb aanstaan en veel internet gebruik is hij veel eerder leeg dan bijvoorbeeld niet gebruiken en de hele dag op flightmode.

Daarom mijn vraag: Hoelang gaat jullie Young S6310 mee en wat doe je ermee?

Alvast bedankt voor de medewerking.

4 reacties

Reputatie 5
@dinkys1200 Welkom op het T-Mobile forum.

Leuk dat je deze vraag hier stelt! Hopelijk delen een aantal klanten hier hun ervaring met de Galaxy Young! Ik ben benieuwd. 🙂
@tom

Het loopt helaas nog niet echt storm qua reacties.
Reputatie 4
@ dinkys1200

Helaas nog niet nee, maar wat niet is kan (hopelijk) nog komen! 😉 De accu-duur van een smartphone is altijd inderdaad heel erg afhankelijk van hoe je het toestel gebruikt. Dit zal bij de Galaxy Young niet anders zijn! Wil je dit toestel misschien aanschaffen?
Zoals Willen al aangeeft het is bijzonder moeilijk een goed gemiddelde te krijgen.

Wil je vooral telefonisch lang bereikbaar zijn en is data minder belangrijk dan kun je het beste 2G gebruiken, wifi uit wanneer je geen bereik heb of als je slaapt en geen bewegende fratsen op je desktop  (animated wallpapers) Ook apps die gebruik maken van de sensors om bijvoorbeeld automatisch het scherm aan en uit te zetten als je het toestel uit je zak haalt vreten stroom.

Een volle werkdag is dan goed haalbaar en elke avond opladen is absoluut niet slecht voor de accu, sterker nog hem helemaal leeg te laten raken en dan opladen is zelfs minder gezond als hem opladen als hij nog op bv 80% staat.

Ik kan met mijn Y300 twee dagen zonder problemen op een lading werken maar ik heb dan ook het toestel zo "kaal" mogelijk draaien en zet wanneer ik ga slapen de wifi uit.

Vergeet ook niet dat het aantal gesprekken wat je per dag voert ook van belang is, bel je veel gaat het harder dan wanneer je vrijwel geen gesprekken heb gevoerd.

Reageer