Beantwoord

Actie 32GB micro SD kaart cadeau bij Galaxy S4

Hallo,
Ik heb afgelopen week mijn abonnement verlengd (vanaf dec 2014) en een galaxy S4 ontvangen ter vervanging van mijn huidige S2. Bij mijn abonnement werd verwezen naar de actie waarbij je ,na registratie op de samsung site, een 32GB micro SD kaart cadeau krijgt. Nu heb ik me aangemeld op de site van samsung en nu moet ik een kopie van mijn aankoopbon (met daarop in ieder geval de naam van de dealer, het aangekochte model en de aankoopdatum) opsturen om de kaart te ontvangen. Echter, ik heb alleen een pakbon ontvangen van de koerier die het toestel afgeleverd heeft. En als ik inlog op my t-mobile vind ik bij mijn facturen (uiteraard) ook geen relevante factuur. Het afgesloten abonnement met T-mobile heb ik wel uitgeprint. Hierop worden dealer (webshop T-mobile) , het aangekochte model en de aankoopdatum vermeld. Vraag is nu is dit ook voldoende en geschikt om op te sturen naar samsung en de kaart te ontvangen?
icon

Beste antwoord door WillemE 27 augustus 2014, 13:51

@ Sebastian2903

Mijn excuses voor de verwarring. Met de 'factuur' wordt er in dat geval op de pakbon gedoeld. Dit is namelijk het officiële garantie- en aankoopbewijs dat je bij de levering hebt ontvangen. Naast een kopie van het aankoopbewijs dien je ook een kopie van de streepjescode van het IMEI-nummer van de verpakking toe te voegen.

Alle informatie over deze actie vind je ook terug op de website van Samsung.

Is je vraag hiermee volledig beantwoord? Ik hoor het graag van je! 😉

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Sebastian,

Welkom op het forum.

Gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe Samsung!

Het opsturen van je pakbon en de uitgeprinte factuur is voldoende om in aanmerking te komen voor deze actie. :)

Mocht je nog aanvullende vragen hebben laat het ons dan weten.
Hallo Razza
Dank voor je snelle reactie. Zoals gezegd in mijn mail heb ik geen factuur kunnen vinden in mijn account, maar heb ik wel een print van de (nieuwe) abonnementsovereenkomst. Hier staan toestelbedrag (a 414,-) en IMEI nummer wel op. Maar omdat ze expliciet om een factuur vragen vraag ik mij af of dit voldoende is.

In afwachting van je reactie. Alvast dank voor de moeite
Reputatie 4
@ Sebastian2903

Mijn excuses voor de verwarring. Met de 'factuur' wordt er in dat geval op de pakbon gedoeld. Dit is namelijk het officiële garantie- en aankoopbewijs dat je bij de levering hebt ontvangen. Naast een kopie van het aankoopbewijs dien je ook een kopie van de streepjescode van het IMEI-nummer van de verpakking toe te voegen.

Alle informatie over deze actie vind je ook terug op de website van Samsung.

Is je vraag hiermee volledig beantwoord? Ik hoor het graag van je! 😉
Dank voor je reactie,
Enveloppe gaat vanmiddag op de post! Vraag is dus beantwoord.:D
Vandaag via reguliere post wel officiële factuur van T-Mobile ontvangen. Helaas gisteren envelop naar Samsung al op de post gedaan (inclusief pakbon en kopie streepjescode). Moet ik nog actie ondernemen richting samsung of komt het zo toch goed?

Graag een reactie
Reputatie 4
Vandaag via reguliere post wel officiële factuur van T-Mobile ontvangen. Helaas gisteren envelop naar Samsung al op de post gedaan (inclusief pakbon en kopie streepjescode). Moet ik nog actie ondernemen richting samsung of komt het zo toch goed?

Graag een reactie

Naar mijn weten is dit prima en hoef je dit niet alsnog na te sturen. Pakbon is dus voldoende.

Reageer