Beantwoord

Actie 75 euro retour met abonnement en Samsung 7

• 8 mei 2017
  • 5 reacties
  • 373 Bekeken

Mijn man heeft zijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon, de Samsung 7. Hier zat een actie bij dat je 75 euro retour zou krijgen. Dit is nou al 2 weken geleden. Vroeg me af wanneer dit gestort wordt. Het abonnement staat op mijn naam. Groetjes Jolanda
icon

Beste antwoord door toetsie 8 mei 2017, 16:22

Ik denk dat je Samsung daar op aan moet spreken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Ik denk dat je Samsung daar op aan moet spreken.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jolanda,

Het klopt inderdaad wat Toetsie hierboven zegt. Dit is namelijk een actie vanuit Samsung zelf, dus zij verwerken ook het terugstorten. Wij hebben daar verder geen inzicht in, dus ik raad jullie aan om met Samsung contact op te nemen over de betaling. Overigens zie ik wel dat Samsung in de voorwaarden heeft opgenomen dat ze er naar streven om het geld binnen 6 weken over te maken. Houd er dus rekening mee dat ze nog ruim een maand de tijd hebben om dit over te maken en zij je waarschijnlijk om geduld zullen vragen.

Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 3
Badge
ik denk dat je nog even moet geduld hebben.. duurt wel ong 6 weken ...o.a registernummer opzoeken ..en er zijn zoveel mensen aangemeld..
Bij mij hetzelfde. Bij verlenging werd dit door de verkoper erbij vermeld maar niet dat je dit bij Samsung zelf moest indienen. Kortom nu ben ik dus te last omdat de actie is afgelopen en moet ik er zelf weer achteraan. Misschien het personeel in de winkels iets betere instructies geven. Sowieso een actie van niks. Maak gewoon het maandbedrag wat goedkoper en klaar ben je.
Reputatie 4
Badge +7
@Petertjepals

Hoe had je je dat voorgesteld een korting op het maandbedrag? Het is een actie van Samsung, dus de voorwaarden zijn van Samsung, TM staat daar helemaal buiten. Misschien je zelf in de toekomst beter informeren.

Reageer