Beantwoord

Actie AKG koptelefoon Samsung S20+

Hoi! 

Ik vroeg me af waarom wij geen Koptelefoon kunnen aanvragen bij Samsung. Terwijl wij wel een Samsung S20+ Hebben besteld bij jullie. Afgelopen vrijdag binnen gekregen. 

icon

Beste antwoord door Hajar 9 juni 2020, 10:53

Hi allemaal,

Ik heb goed nieuws! Samsung heeft de actie met de S20+ aangepast: de nieuwe blauwe kleur doet wél mee aan de AKG headset actie! Je kan het dus opnieuw aanvragen met het EAN nummer die je hebt. Ik wens jullie veel plezier met jullie toestel!

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @klaas-de-vries 

Heb je hem besteld na 18 mei 2020? Als je een aankoopbewijs hebt zou het gewoon moeten lukken.

Wat gaat er anders precies fout?

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=TV2XSVKFNMMR4

Ze zeggen dat het EAN Nummer niet klopt? 28-05 bestel bij jullie.

Het lijkt erop dat het donkerblauwe model is uitgesloten van deelname terwijl dat tijdens de bestelling niet vermeld was.

deelnemende toestellen.

SM-G986BZKDEUB - EAN 8806090306488
SM-G986BZADEUB - EAN 8806090306853
SM-G986BLBDEUB - EAN 8806090307133

schermafdrukje van de website.

ik heb precies hetzelfde probleem,

er stond duidelijk op de website dat de koptelefoon gratis was maar bij Samsung hoort donkerblauw niet bij de actie.. is er al een oplossing voor gekomen?

Dat is niet in 6 uurtjes opgelost, zeker niet als een moderator er nog niks van gezien heeft.

Voor mij is de oplossing simpel;

Aankomende week zou ik het toestel ontvangen maar heb de bestelling bij de bezorgdienst laten annuleren.

De koptelefoon was in ieder geval voor mij een duwtje in de rug om dit toestel te bestellen. Dan jammer genoeg  maar een andere kleur.

Reputatie 7
Badge +19

Het lijkt erop dat het donkerblauwe model is uitgesloten van deelname terwijl dat tijdens de bestelling niet vermeld was.

deelnemende toestellen.

SM-G986BZKDEUB - EAN 8806090306488
SM-G986BZADEUB - EAN 8806090306853
SM-G986BLBDEUB - EAN 8806090307133

schermafdrukje van de website.

T-Mobile is daar blijkbaar nog niet op de hoogte van.

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Ik heb goed nieuws! Samsung heeft de actie met de S20+ aangepast: de nieuwe blauwe kleur doet wél mee aan de AKG headset actie! Je kan het dus opnieuw aanvragen met het EAN nummer die je hebt. Ik wens jullie veel plezier met jullie toestel!

Reputatie 2

Hallo T-mobile, 

Een nieuwe topic openen leek mij overbodig, vandaar dat ik hier een reactie plaats.

Ik had mij aangemeld voor die actie om een gratis headset te krijgen. Echter krijg ik van Samsung de reactie dat ik niet binnen de actie periode heb deelgenomen en dus geen recht heb op een headset. Ik heb vervolgens bewezen dat ik binnen de actie periode heb deelgenomen, krijg ik de reactie dat T-mobile niet mee doet aan de actie.

Ik heb aangegeven dat dat wel zo was, anders zouden jullie dat zomaar niet adverteren lijkt mij, toch? (heb daarbij ook doorverwezen naar dit topic). Zegt de medewerker van Samsung ja dan zou ik je adviseren om contact op te nemen met Tmobile..  Dus bij deze… wat kan ik doen zodat ik toch een headset krijg?

@yunussss Ik hoop dat TM wat kan doen, maar het is een Samsung actie geweest waar TM alleen aan meedeed en zelfs nog geregeld hebben dat hun exclusieve kleur toch er voor in aanmerking kwam.

Die Koreanen springen wel van de hak op de tak om niet te hoeven leveren, eerst was je te laat, toen deed TM niet mee en dan sturen ze je door.:thinking:

Reputatie 2

en ik heb gewoon de zwarte variant, die in eerste instantie wel gewoon mee deed.. tenminste dat was geadverteerd door Tmobile, mijn  EAN nummer zit er ook gewoon bij.. dus echt vaag dit

hopelijk kan dit opgelost worden

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @yunussss 

Je moest uiterlijk 11 juli 2020 je aankoop registreren, nu kan je die headset helaas niet meer krijgen.

En wanneer heb je de set aangevraagd dan, actie liep tot 11/7.

Als je code erbij stond en je netjes alles ingevuld had en bevestigd hebt gekregen behoor je ze gewoon te krijgen.

@Waqqas , nu niet meer nee, maar @yunussss geeft aan op tijd geregistreerd te hebben, te laat kon je je niet meer registreren.

Reputatie 2

Ik heb netjes op tijd geregistreerd, 30 juni 2020 om precies te zijn.

Reputatie 7
Badge +19

Het is dan even wachten of T-mobile samen met Samsung iets kan regelen.

Ik heb het gevoel dat de medewerker van Samsung ook niet veel heeft gedaan waarmee je contact hebt gehad.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @yunussss 

Ik had je graag direct willen helpen, maar dit een actie van Samsung en zij bieden deze headsets aan. Als je op op tijd het toestel hebt gekocht tussen 18/5 en 28/6 en geregistreerd hebt tussen 18/5 en 11/7 dan zou Samsung de headset moeten versturen. Ik zou dit nogmaals aankaarten bij Samsung en de bewijzen aanleveren zodat je verder helpen. 

Ik hoop dat het lukt! Mocht je andere vragen hebben, laat het vooral weten!

Reageer