Beantwoord

Actie Samsung S21 vanaf 8 februari

• 12 februari 2021
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Ik heb zojuist mijn S21 ontvangen.

Deze had ik vorige week besteld. De actie voor het ontvangen van de 2 cadeaus is pas vanaf 8 februari geldig. IK heb 8 februari contact gehad met iemand van T-mobile. Er is toen tegen mij verteld dat Samsung heeft goedgekeurd dat klanten die tussen de 2 acties een gsm hebben besteld toch nog van de nieuwe actie gebruik kunnen maken. Ik heb mij dus zojuist op de site van Samsung geregistreerd voor deze actie. Ik kan alleen nergens terugvinden dat ik hier nu ook voor in aanmerking kom. Dus ik hoop dat het goed gaat. Kan dit nog even bevestigd worden vanuit jullie?

icon

Beste antwoord door Hajar 12 februari 2021, 14:29

Hi @eye-rish 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Dit topic gaat op slot. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @eye-rish Dat is geheel een actie van Samsung.

Je moet die vraag dus bij Samsung stellen.

TM heeft daar geen inzicht in.

Groetjes en fijn weekend!

Ontvang Galaxy Buds Live & een Galaxy SmartTag t.w.v. € 169,- bij aankoop van Galaxy S21 (Plus)

Volg de onderstaande stappen om de cadeaus te claimen:

1. Ga naar Samsung promoties
2. Klik op de promotie en volg de aanwijzingen op de Samsung website

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=APQMPMYH5GYMC

Deze promotie loopt van 8 februari t/m 17 februari 2021 (aankoopdatum). Download en lees hier de actievoorwaarden.

Claimen is mogelijk tot en met 3 maart 2021.

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met Samsung opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail
via  samsungmobile@consumercare.info.

Goedemiddag CrisTien:

Dat vind ik dan vreemd. Ik heb afgelopen maandag met een collega van jou gesproken. Hij zei (was iets aan het voorlezen) dat Samsung het heeft goedgekeurd dat klanten die een telefoon hadden gekocht tussen de 2 acties in (pre-order en deze nieuwe actie, zit 1 week tussen) toch gebruik mogen maken van de nieuwe actie van Samsung. Dat kon jouw collega ergens terugvinden/lezen.

Dus dan vind ik het wel vreemd dat hij dit bericht wel terug heeft kunnen vinden.

Dus TM zou hier wel inzicht in hebben. Zo werd mij verteld.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @eye-rish 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Dit topic gaat op slot.