Vraag

Agenda app samsung galaxy s doet het niet meer.

• 28 november 2011
  • 5 reacties
  • 1612 Bekeken

Beste mensen,
Ik heb al een tijdje last van dat de vaste agenda app op de samsung galaxy s het niet meer doet. Ik heb de telefoon sinds afgelopen juli.
Het toestel geeft het volgende aan: De toepassing Agenda opslaan (proces com.android.providers.calendar is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.
Je klikt dan automatisch op geforceerd sluiten.
Hoe krijg ik de agenda weer aan de praat? Ik mis de agenda nu wel op de telefoon.

Groetjes, Manon

5 reacties

Reputatie 6
Heb je al een harde reset geprobeerd? Toestel uitschakelen, batterij eruit, even wachten. Daarna batterij weer plaatsen en toestel inschakelen.
Als dit niet helpt: hoeveel vrij geheugen is er nog over op het toestel? Zie Instellingen, SD-kaart en telefoongeheugen.
@ jpb, Een harde reset is niet gelukt. Ik heb nog 1,56 GB vrij geheugen over.
Wat moet ik nu doen/proberen?
Badge +12
_Manon_1991,

je toestel geheel resetten al geprobeerd?
instellingen+apps en foto's etc verlies je dus maak een Backup!!
Ook eventuele contacten op mobiel verlies je.
@ Dave670, Misschien kan ik dat proberen, hoe moet ik dan een backup maken via mijn telefoon?
Reputatie 5
@_Manon_1991
Je kunt hiervoor het beste dit stappenplan volgen. Zodra je dit gedaan hebt dan eerst controleren of alle contacten, foto's en dergelijke op je computer staan. Vervolgens volg je dit stappenplan om je toestel te resetten.

@Dave670 & jpb
Beide bedankt voor jullie reacties in dit topic. Hiervoor hebben jullie reputatiepunten voor het hartje van mij ontvangen.

Reageer