Vraag

Agenda oude en nieuwe telefoon synchroniseren

• 10 april 2015
  • 4 reacties
  • 9932 Bekeken

Hoi,

Ik heb pas een samsung s 3 neo gekocht. Op mijn oude telefoon (samsung galaxy s2) hield ik al mijn afspraken bij in mijn agenda (s planner). Het lukt me momenteel met geen mogelijkheid om alle afspraken die ik op mijn oude telefoon had staan te synchroniseren met mijn nieuwe telefoon. Nu heb ik op mijn oude telefoon alle afspraken al overgezet naar Google Agenda, deze kan ik echter op mijn nieuwe telefoon in die App niet terugvinden. Ook op de computer kan ik de afspraken niet zien.

Ik begrijp er helemaal niets van en hoop dat iemand me kan helpen.

Ik hoor het graag van jullie!

Groetjes

4 reacties

Hey A Techneut,

Ik vind dit een lastige vraag omdat ik als pure Apple gebruiker geen ervaring heb. Heb je het al geprobeerd via Samsung Smart Switch?
Reputatie 7
Badge +9
Heb je de agebda op de oude telefoon wel opnieuw gesynchroniseerd met Google nadat je alles had aangepast? S Planner > Optietoets > Sync.

Zolang ze niet op Calendar.google.com staan, zijn ze niet vanaf de oude telefoon naar de server gesynchroniseerd, en kun je er niet bij.

Google Agenda is een app die je zelf moet downloaden vanaf de appstore. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.calendar

Je kan ook je Google account toevoegen aan Splanner. SPlanner > Optietoets > Kalenders > desbetreffende Gmail agenda aanvinken. (er van uitgaand dat je Google account al is toegevoegd. Als het goed is wel, voor de Playstore.)
Ik heb dit allemaal al gedaan maar nog lukt het me niet. ik weet niet of iemand nog andere tips heeft. Verder had ik in een ander topic nog een vraag over de outlook app. Het lukt me niet om hiermee in te loggen. Ik kom na het invullen van hotmail adres en wachtwoord op een pagina waar ik toestemming moet geven voor toegang tot gegevens, hier loopt de app vast. Of ik nu op ja of nee druk. Ik kom gewoon niet verder....
Reputatie 5
@A Techneut hmm dit probleem doet mij denken aan een eerder topic. Heb je de tips die in dat topic staan vermeld al eens geprobeerd?

Reageer