Beantwoord

Agenda overzetten Samsung S5 naar Samsung S6

Reputatie 3
Badge
Mijn oude Samsung Galaxy S5 stond er veel afspraken/verjaardag etectra in mijn agenda.
Nu gebruik ik samsung Galaxy S6 Edge. Helaas is de afsprakeken/verjaardag leeg in Agenda
Hoe kan ik de afspraken/verjaardag van S5 naar S6 overzetten ?
icon

Beste antwoord door Snotaapje 5 juli 2017, 23:22

Hoi Pierre,

Kan je wel de Smart Switch app op beide telefoons downloaden. Misschien lukt het daar wel.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Je kan dat doen met je Google account als die hebt . Backup maken van de s5 met je account en dat terug zetten naar de s6
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Pierre,

Wat een mooi toestel de S6 Edge.
Als ik een back-up moet maken gebruik ik Smart Switch. Je kan de app downloaden of de desktop versie gebruiken.

Bij de mobiele versie heb je op je de S5 en de S6 Edge Smart Switch app nodig.
Bij desktop heb je Smart Switch op je computer downloaden.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe telefoon!

- Snotaapje;)
Reputatie 3
Badge
Hoi Slimaapje 🆒

dank je wel van jouw antwoord.. ik zal a.s maandagavond proberen..
Straks ga ik weg tot a.s zondagmiddag.
fijne weekend

gr Pierre
Reputatie 3
Badge
Ik heb net smart switch update gedaan en wilde ik beginnen met backup maar geeft aan dat het niet toe staat ???
zie printscreen

hoe los ik het op ?

Pierre
Reputatie 3
Badge
wat stom van mij.. op mijn oude mobiel moet ik toestaan drukken :S

nu verder doen met backup..
Reputatie 3
Badge
het is nu klaar met backup dus ik wou alleen agenda van mijn oude samsung s5 naar s6 overzetten .

hoe maak ik dat ?
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Pierre,

Als jet goed is kan je de funtie andere backup selecteren. Daar kan je het aanpassen.

- Snotaapje;)
Reputatie 3
Badge
ik heb smart switch opgestart.
ik klik op meer > voorkeuren
maar helaas doet oude agenda van S5 niet over naar S6 terwijl ik wel heb aangevinkt
Kijk printscreenfoto
Reputatie 3
Badge
Het lukt mij niet van mijn oude agenda van samsung s5 overzetten naar samsung s6 edge..
kan iemand mij precies uitleggen hoe ik doen moet

heb al 3 keer geprobeerd ( oude agenda van samsung s5 had ik al synchroniseren gedaan )

smart switch staat alleen op back up , herstellen en outlook synchroniseren ) dus weet er niet veel verstand van..
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Pierre,

Kan je wel de Smart Switch app op beide telefoons downloaden. Misschien lukt het daar wel.
Reputatie 3
Badge
ik zal proberen..
als het niet lukt, hoe het verder ?
Reputatie 3
Badge
Snotaapje,

Ik ben erg blij mee.. daar had ik niet aan gedacht smart switch mobile dus heb ik beide smart switch downloaden en geïnstalleerd.
daarna weer nog een keer beide back-up gedaan en staat er wel alles in mijn nieuwe Samsung s6 Edge
dank je wel 😃

Pierre
Reputatie 4
Badge +5
Veel plezier met je S6 Edge!

Reageer