Beantwoord

Agenda overzetten van Samsung S2 naar S5

• 20 mei 2014
  • 4 reacties
  • 10754 Bekeken

Goedemorgen,
hoe kan ik al mijn afspraken welke in mijn agenda staan van de Samsung Galaxy S2 overzetten naar de Samsung galaxy S5?
bvd!
icon

Beste antwoord door tribaltim 20 mei 2014, 13:23

Hoi Gabbels, 

Welkom op het T-Mobile forum :D

Heb jij een google account? 
Dan kan je namelijk je google account koppelen en alles heel gemakkelijk overzetten. 
Dit geld voor je contacten als voor je agenda. 

Dus maak een google account; activeer deze ook op je telefoon. 
Laat het account synchroniseren. 
Dan kan je op de computer in je google (gmail) account ook je afspraken en contacten zien. 
Als dat zo is kan je vervolgens met je gmail account inloggen op je S5, vervolgens worden al je afspraken en contacten weer terug gezet ;)
En je hebt ten alle tijde een back-up van je afspraken en contacten in je google/ gmail account staan.

Groetjes Tribaltim
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Gabbels, 

Welkom op het T-Mobile forum :D

Heb jij een google account? 
Dan kan je namelijk je google account koppelen en alles heel gemakkelijk overzetten. 
Dit geld voor je contacten als voor je agenda. 

Dus maak een google account; activeer deze ook op je telefoon. 
Laat het account synchroniseren. 
Dan kan je op de computer in je google (gmail) account ook je afspraken en contacten zien. 
Als dat zo is kan je vervolgens met je gmail account inloggen op je S5, vervolgens worden al je afspraken en contacten weer terug gezet ;)
En je hebt ten alle tijde een back-up van je afspraken en contacten in je google/ gmail account staan.

Groetjes Tribaltim
Hoi Tribaltim,

Dank je wel!!
ik heb idd een gmail account.
Deze staat gekoppeld met mijn telefoon, maar ik doe eigenlijk niets met dit account. Ik noteer de afspraken rechtstreeks in de agenda van mijn tel.

Nu heb ik gmail openstaan op mijn computer en zie er ook geen contactpersonen in staan en kan de agendan niet vinden.

Moet ik iets anders nog instellen?
Groetjes Gabbels
Reputatie 5
Badge +13
De agenda vind je rechts bovenin als je klikt op 3x3 blokjes. ;)

Voor de contacten controleer eens de synchronisatie instellingen via Instellingen > Accounts > Google. Daar zal je gmail account tussen staan en kan je kiezen voor meerdere synchronisatie opties.
Bij Samsung kun je ook kiezen voor een Samsung Account. Als je deze aan hebt gemaakt dan kan je deze ook gebruiken
Deze optie vind je ook terug via accounts > Samsung account.
Reputatie 3
@ Gabbels

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je al flink op weg bent geholpen door de klantmoderators iamPuk en tribaltim. Is het je helemaal gelukt om je agenda en contacten over te zetten van je Samsung Galaxy S2 naar je nieuwe Samsung Galaxy S5?

Reageer