Beantwoord

Agenda synchronisatie

• 7 september 2017
  • 2 reacties
  • 3532 Bekeken

Ik heb een samsung S7 met T mobile ab.
Ik heb een samsung laptop
op de telefoon maak ik gebruik van de samsung kalender
op de pc gebruik ik de outlook kalender (office 365)

afspraken gemaakt in de kalender op de pc komen netjes in de samsungkalender op de telefoon
Afspraken gemaakt in de samsungkalender op de telefoon komen niet in de outlookkalender.
Dat dit zeer vervelend werkt lijkt me helder.
Graag een snelle en duidelijke oplossing
icon

Beste antwoord door Kaassausje 7 september 2017, 17:23

Hoi m. leenders, welkom op het klantenforum.

Heb je in de Agenda app wel de juiste agenda geselecteerd? (Ik neem aan dat je S Planner gebruikt.)

Druk op de drie puntjes rechts bovenin S Planner --> druk op Agenda's --> Selecteer hier de outlook agenda (als deze niet aangevinkt staat) en zet "Mijn agenda's" uit. Komen de afspraken dan wel in de outlook agenda te staan?
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi m. leenders, welkom op het klantenforum.

Heb je in de Agenda app wel de juiste agenda geselecteerd? (Ik neem aan dat je S Planner gebruikt.)

Druk op de drie puntjes rechts bovenin S Planner --> druk op Agenda's --> Selecteer hier de outlook agenda (als deze niet aangevinkt staat) en zet "Mijn agenda's" uit. Komen de afspraken dan wel in de outlook agenda te staan?
Klinkt als een probleem met een 1 way sync.
Heb zelf ook altijd problemen met de agenda van Samsung zelf.
Sinds je toch een Android hebt waarom maak je niet direct gebruik van Gmail? veel meer opties hiermee.

Heb mijn eigen mobiel met Outlook gesynced same met een plugin van EVO Collaborator voor Outlook en ik heb een 2 way sync tussen mobiel en Outlook zonder problemen. Zou 'em zo ook eventueel met nog een werk telefoon of iets dergelijks kunnen syncen.

Check hun website maar eens ,kunt het voor niks uitproberen en kijken of het je probleem fixt.

https://nl.evomailserver.com/ https://marceljanssen2015.blogspot.nl/

Reageer