Beantwoord

Agenda via iCloud, nu over op Samsung

• 6 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 457 Bekeken

Reputatie 2
Mijn vriend en ik hebben beide een iPhone 5s. Nu kan ik mijn contract verlengen en ik wilde graag een iPhone 6 plus. Ik bind dat ik er teveel voor moet bijbetalen en nu wil ik overstappen naar een Samsung. Nu hebben mijn vriend en ik samen een agenda via iCloud, is dat ook mogelijk als hij een iPhone heeft en ik een Samsung? En zodra hij dan een foto neemt ik deze dan ook ontvang?
icon

Beste antwoord door Rosan 6 oktober 2015, 16:51

Beste ricwen dan kan je het beste bijvoorbeeld dropbox gaan gebruiken.
Wel zie ik in de play store een app waarmee je de agenda s kan synchroniseren.

Maar mocht je bijvoorbeeld beide G mail gebruiken kan je ervoor kiezen om de G mail agenda te gaan gebruiken.

Er zijn dus wel oplossingen voor als ik zo even nadenk en kijk.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +13
Beste ricwen dan kan je het beste bijvoorbeeld dropbox gaan gebruiken.
Wel zie ik in de play store een app waarmee je de agenda s kan synchroniseren.

Maar mocht je bijvoorbeeld beide G mail gebruiken kan je ervoor kiezen om de G mail agenda te gaan gebruiken.

Er zijn dus wel oplossingen voor als ik zo even nadenk en kijk.
Reputatie 2
Hoi rosan,
Bedankt voor je antwoord!
We hebben idd gmail, dus dat kan gewoon?
Dan denk ik dat ik ga overstappen op Samsung

Groetjes
Badge +13
Ik gebruik zelf dus Android en IOS in combi met de S planner (agenda van Samsung) en dat werkt dus prima.
Ik gebruik dus zelf geen eens de G mail agenda dus dat kan je ook proberen maar dan moet je dus wel synchroniseren met G mail.
Als ik nu op de iPad kijk zie ik al mijn afspraken staan die ik maak in de s planner.
Andersom zal ik even uitproberen voor je :D

Als je op iOS een afspraak toevoegt in de G mail agenda verschijnt deze ook in de S planner agenda omdat deze ook G mail toevoegt.
Je moet dus bij beide G mail aan hebben staan.
Het is misschien even puzzelen maar het werkt dus wel!

Reageer