Beantwoord

Al mijn contacten weg van SIM kaart

  • 19 juli 2017
  • 2 reacties
  • 1309 Bekeken

Zondag 9 juli legde ik voor het slapen gaan mijn S5 mini aan de oplader. De volgende ochtend wilde ik mijn tandarts bellen en tot mijn grote schrik ontdekte ik dat al mijn contacten van mijn SIM kaart verdwenen waren. Ik ben die ochtend direct naar de T-Mobile winkel gegaan en daar bleek dat een nieuw verstrekte SIM kaart geen netwerk kon ontdekken. Na bijna 5 uur van het kastje naar de muur gestuurd te zijn, werd besloten dat mijn toestel ter reparatie opgestuurd moest worden. Ik moest echter eerst een backup maken van mijn gegevens en dat moest bij de Samsung specialist iets verderop gebeuren. Deze kwam tot de ontdekking dat al mijn contacten van mijn SIM kaart naar de Cloud overgezet waren. Hoe dit mogelijk is geweest is mij tot op heden nog niet duidelijk. Ook de medewerkers van T-Mobile en Samsung konden mij daar geen verklaring voor geven. Ik heb mijn S5 mini nu gerepareerd terug, maar de contacten zijn nog steeds foetsie en nergens meer terug te vinden. Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt voor de aandacht.
icon

Beste antwoord door Sam- 20 juli 2017, 13:41

Hey Rzwaaf,

Welkom op het forum!

Oh wat balen zeg. Begrijpelijk dat je jouw contacten terug wil hebben.

Wel vreemd dat ze je niet verder konden helpen bij het Samsung Service Center. Zij hebben namelijk alle kennis in huis om je hierbij te helpen. Als zij het niet voor je op konden lossen, dan ben ik bang dat wij ook niet heel ver gaan komen. De enige mogelijke oplossing waar ik op kan komen is je Google contacten checken. Zou je dit willen controlen, wellicht dat de back-up daar geplaatst is.

Hebben ze bij het Samsung service center andere clouds gecontroleerd?

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Als je contacten in de Cloud staan kun je ze ook weer terughalen.
Reputatie 6
Badge +17
Hey Rzwaaf,

Welkom op het forum!

Oh wat balen zeg. Begrijpelijk dat je jouw contacten terug wil hebben.

Wel vreemd dat ze je niet verder konden helpen bij het Samsung Service Center. Zij hebben namelijk alle kennis in huis om je hierbij te helpen. Als zij het niet voor je op konden lossen, dan ben ik bang dat wij ook niet heel ver gaan komen. De enige mogelijke oplossing waar ik op kan komen is je Google contacten checken. Zou je dit willen controlen, wellicht dat de back-up daar geplaatst is.

Hebben ze bij het Samsung service center andere clouds gecontroleerd?

Ik ben benieuwd naar je reactie.

Reageer