Vraag

Andere agenda-app dan standaard Outlook 365

• 26 juli 2017
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

Outlook365 agenda laat slechts drie dagen zien, onbruikbaar...!!
Als ik Samsung calender wil gebruiken moet ik de serverinstellinegn opgeven. Welke zijn die?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Werkte Outlook365 voorheen wel goed? Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je jouw e-mail kan instellen en vind je ook meer informatie over het instellen van de server. Zou je deze stappen kunnen doorlopen? Je kan de smtp-gegevens van je eigen e-mailprovider gebruiken. Als dit niet lukt, kun je die van T-Mobile gebruiken: smtp.gprs.t-mobile.nl (poort 25).

Laat je even weten of dit werkt?
Beste T-Mobile,
dit is niet mijn probleem.
Outlook werkt via bedrijfsportal.
Ook de Outlook agenda werkt, maar hier is niet mee te werken. De agenda laat maximaal 3 dagen zien, zo heb ik geen overzicht bij plannen, Ik wil dus een andere agemnda gebruiken (bij standaard Samsung). Deze moet wel toegang hebben tot mijn bedrijfs-gegevens via T-Mobile server.
Welke is dat?
de algemene outlook.office365.com of smtp.office365.com en de smtp.gprs.t-mobile.nl werkt niet.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Je kunt het beste die gegevens opvragen bij de IT afdeling van je bedrijf. Waarschijnlijk is het iets als office.jebedrijf.nl of iets dergelijks. Outlook gaat dat allemaal automatisch regelen, terwijl Samsung Agenda dat waarschijnlijk niet doet.

Reageer