Beantwoord

Andere kant v/d lijn hoort mij slecht

• 12 augustus 2013
  • 4 reacties
  • 297 Bekeken

Hoi allemaal,

De afgelopen tijd hoorde ik van meerdere mensen dat ze mij heel zacht hoorde aan de andere kant van de lijn. Ik heb mijzelf toen gebeld, en ik klink heel ver weg. Al mijn geluid staat aan, en de microfoon heb ik ook getest, en die werkt wel goed. Het gaat om een 1 jaar oude samsung galaxy ace 2. Weet iemand misschien hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door xjess 19 augustus 2013, 13:28

Ik kan mijn bericht niet meer wijzigen maar ik heb de microfoon nog een keer uitgeprobeerd en deze deed het nu ook heel slecht. Dus daar zal het probleem wel in liggen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Hoi xjess, welkom op het forum. :)

Kun je testen of dit ook zo is als je een simaart van iemand anders in jouw telefoon doet? Als het kan ook jouw simkaart in een andere telefoon. Zo kun je namelijk bepalen of het aan je sim of telefoon ligt.
Bedankt voor je antwoord. Met een andere simkaart klinkt ik nog steeds heel zachtjes. Zou dit dan betekenen dat het dus aan mijn telefoon ligt?
Ik kan mijn bericht niet meer wijzigen maar ik heb de microfoon nog een keer uitgeprobeerd en deze deed het nu ook heel slecht. Dus daar zal het probleem wel in liggen.
Reputatie 7
Badge +9
Kun je voorzichtig met een naaldje de microfoonopening schoon proberen te maken?

Reageer