Beantwoord

Android 6.0

• 23 februari 2016
  • 4 reacties
  • 199 Bekeken

Wanneer zal T-Mobile de Android 6.0 update uitrollen? Als iemand hier enige info over heeft zal ik diegene erg dankbaar zijn. In mijn geval gaat het om de Samsung Galaxy S6 (SM-920F)

Groetjes,
icon

Beste antwoord door HugoB 23 februari 2016, 23:16

De kale Nederlandse versie is vandaag uitgekomen zie ik. Je zou deze kunnen installeren, echter moet dit wel met het programma Odin. Meestal duurt het nog wel enkele weken voordat een providerversie van een bepaalde firmware wordt uitgebracht nadat de kale unbranded versie is uitgebracht.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Kleine, niet al te belangrijke correctie: SM-G920F
Badge +5
De kale Nederlandse versie is vandaag uitgekomen zie ik. Je zou deze kunnen installeren, echter moet dit wel met het programma Odin. Meestal duurt het nog wel enkele weken voordat een providerversie van een bepaalde firmware wordt uitgebracht nadat de kale unbranded versie is uitgebracht.
Reputatie 1

Waar vindt je die dan terug? Ik kan alleen de Vodafone variant terugvinden.
Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

We zijn Android 6.0 momenteel aan het testen en zoals het er nu uitziet zal deze nieuwe versie over 2 weken uitgerold worden. Om op de hoogte te blijven van softwareupdates kunnen jullie dit topic in de gaten houden.

Om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten. 🙂