Beantwoord

Android 7 voor Samsung s6

Beste,

Wanneer komt T-Mobile met android 7 voor de Samsung S6 uit.
Vodafone heeft de update al op 22-februari beschikbaar gesteld aan hun klanten.
Lijkt me toch niet zo moeilijk om deze update een aantal dagen later ook beschikbaar te stellen. (zijn nu een maand verder :()

Met vriendelijke groet,

Richard
icon

Beste antwoord door David 24 maart 2017, 08:03

Hoi Richard,

Dit heeft onder andere inderdaad te maken met het testen wat wij zelf nog willen uitvoeren en het optimaliseren van de update. Vodafone is meestal inderdaad één van de eerste die een update uitrolt. Zelf kijken wij daar verder niet naar, wij bieden het liefst de beste update mogelijk.

Je vindt overigens alle laatste updates in dit topic en hier vind je ook al veel antwoorden op jouw vragen. Je kunt daar dan ook jouw verdere vragen stellen, dit topic gaat op slot om het forum overzichtelijk te houden.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
De updates gaan per provider, sommige providers doen zelf ook nog een test, om te kijken of het voldoende functioneerd.
Soms duurt het even iets langer.

Het is natuurlijk vervelend, maar wachten wordt beloond
Beste Fluxsystem,

Ik begrijp je punt, begrijp alleen niet waarom T-Mobile na een maand nog niet met een update is gekomen. zoveel valt er toch niet te testen. en normaal gesproken krijgen de providers deze update ruim van te voren beschikbaar gesteld om te testen.

Richard.
Reputatie 4
Badge +6
Zelf snap ik dat ook niet goed.

Heb ook vanuit dit opzicht de keuze gemaakt om voor apple te gaan.

Bij samsung blijft het altijd een raadsel
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Richard,

Dit heeft onder andere inderdaad te maken met het testen wat wij zelf nog willen uitvoeren en het optimaliseren van de update. Vodafone is meestal inderdaad één van de eerste die een update uitrolt. Zelf kijken wij daar verder niet naar, wij bieden het liefst de beste update mogelijk.

Je vindt overigens alle laatste updates in dit topic en hier vind je ook al veel antwoorden op jouw vragen. Je kunt daar dan ook jouw verdere vragen stellen, dit topic gaat op slot om het forum overzichtelijk te houden.