Beantwoord

Android marshmallow op de Galaxy S6 geeft problemen

Gisteren nieuwe s6 gekocht.
Kreeg gelijk een update naar Android 6.0
Hierna viel mij op dat ik constant geen verbinding met Facebook kon maken.
Dat mijn email niet ging synchroniseren ook niet handmatig.
Aliexpress geen foto's liet zien enz.

Totdat ik op de linkerkant toetste naast de home button waarna ik alles afsloot toen was dit allemaal wil goed.
Maar wel voor heel even maar.
Dit was voorheen op mijn s5 niet dat ik eerst alles.moest sluiten voordat ik me apps normaal kan gebruiken.

Hebben meer mensen hier last van.
Hoor graag van jullie of dit aan de update ligt februari dat ik iets niet goed doe dank je

Groetjes leo
icon

Beste antwoord door leoduijndam 30 maart 2016, 10:58

Ik heb gisteren telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen en dat heeft gelukkig tot nu toe geholpen.
Bedankt oor de reacties
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Ik had dezelfde verschijnselen, bij was de oplossing om de energie besparingsstand uit te schakelen.
Net spaarstand uit gezet en getest op email maar synchroniseert nog steeds niet pas als ik alles afsluit via linker home knop. Vreemd
Reputatie 7
Badge +15
Hey Leoduijndam,

Fijn om te zien dat Toetsie ook al op je heeft gereageerd. Wel jammer dat dit het probleem niet heeft opgelost! :S

Zou je eens in je instellingen willen kijken? Daar kun je namelijk het dataverbruik beheren en per app aangegeven of de app gebruik mag maken van mobiele data. Wellicht dat dit een oplossing biedt!

Houd je ons op de hoogte hier? We helpen je graag verder!
Ik heb gisteren telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen en dat heeft gelukkig tot nu toe geholpen.
Bedankt oor de reacties
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Leoduijndam,

Super fijn dat de fabrieksreset heeft geholpen! 😃 Vaak zijn dit problemen inderdaad zelf op te lossen. Mocht je nog eens zoiets hebben dan kun je altijd een kijkje nemen in dit forumtopic.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt? We helpen graag hier.

Reageer