Beantwoord

App valt weg op Galaxy S7

  • 21 november 2016
  • 3 reacties
  • 224 Bekeken

Goedenavond, mijn Samsung Galaxy s7 als ik een app opent en daan naar een paar seconder gaat ze weg.Wie kan mij helpen????
icon

Beste antwoord door Issam 22 november 2016, 11:21

Hoi hoi Zilena,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. :)

Wat vreemd zeg. Ervaar je dit bij alle applicaties? Heb je jouw toestel al een keer helemaal opnieuw gestart? Is dit niet de oplossing dan wil ik je vragen om eerst een back-up te maken van al je gegevens en daarna je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Na het resetten van je toestel wil ik je vragen om je Samsung uit te proberen zonder je back-up terug te plaatsen. Controleer of je dan wel applicaties kan openen of niet. Lukt dit wel, dan kan je jouw back-up terugzetten. Dan zou het opgelost moeten zijn.

Als je na het terugzetten van de back-up weer geen applicaties kan openen, dan betekent het dat één van de applicaties of instellingen die met de back-up worden meegenomen het probleem veroorzaken. Dan moet je toestel nogmaals teruggezet worden naar de fabrieksinstellingen en zal je handmatig de applicaties terug moeten plaatsen. Probeer na elke applicatie die je dan terug plaatst of alles weer werkt. Alleen zo kan je dan achter de oorzaak komen.

Bezoek onze toestelhulp pagina voor de instructies. Laat ons weten of het is gelukt, we zijn namelijk erg benieuwd!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Zilena,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. :)

Wat vreemd zeg. Ervaar je dit bij alle applicaties? Heb je jouw toestel al een keer helemaal opnieuw gestart? Is dit niet de oplossing dan wil ik je vragen om eerst een back-up te maken van al je gegevens en daarna je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Na het resetten van je toestel wil ik je vragen om je Samsung uit te proberen zonder je back-up terug te plaatsen. Controleer of je dan wel applicaties kan openen of niet. Lukt dit wel, dan kan je jouw back-up terugzetten. Dan zou het opgelost moeten zijn.

Als je na het terugzetten van de back-up weer geen applicaties kan openen, dan betekent het dat één van de applicaties of instellingen die met de back-up worden meegenomen het probleem veroorzaken. Dan moet je toestel nogmaals teruggezet worden naar de fabrieksinstellingen en zal je handmatig de applicaties terug moeten plaatsen. Probeer na elke applicatie die je dan terug plaatst of alles weer werkt. Alleen zo kan je dan achter de oorzaak komen.

Bezoek onze toestelhulp pagina voor de instructies. Laat ons weten of het is gelukt, we zijn namelijk erg benieuwd!
Hoi Issam, Ik wil je danken voor het advies, Na de fabrieksinstellingen.werkt mijn mobiel perfect, Ik hoop dat het zo blijf, Groetjes Zilena:D
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Hoi Zilena,

Ah super, ik ben blij dat het is opgelost. Ik hoop ook dat het opgelost blijft!

Als je in de toekomst weer vragen of verzoeken hebt dan helpen we je natuurlijk weer graag verder. :)

Ik heb je reactie verplaatst naar je oorspronkelijke topic.

Reageer