Beantwoord

App ziet niet verbruik bij nieuw abonnement

  • 31 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 1230 Bekeken

beste lezer, Ik heb na 2 maanden (vanaf het vorige abonnement) een nieuw abonnement etc. en nu wil ik dat kunnen zien in de her installeerde App.
Dit is de reactie c.q. tekst in de app als antwoord:" Omdat jouw contract is opgezegd kan je geen toestemming meer geven"
De app opnieuw geïnstalleerd, maar geen verbetering.
op een S9+
icon

Beste antwoord door Kaassausje 31 oktober 2018, 18:56

Hoi gabriel1949.

Heeft het nieuwe abonnement een nieuw telefoonnummer? Dan zal je een nieuw My T-Mobile account moeten aanmaken en dat nummer/account aan de app koppelen.

Anders helpt het wellicht als een T-Mobile Moderator jouw My T-Mobile account verwijdert. Je kunt daarna een nieuw account aanmaken, dat verhelpt soms ook bepaalde problemen. Zij hebben daar dan wel jouw akkoord voor nodig. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi gabriel1949.

Heeft het nieuwe abonnement een nieuw telefoonnummer? Dan zal je een nieuw My T-Mobile account moeten aanmaken en dat nummer/account aan de app koppelen.

Anders helpt het wellicht als een T-Mobile Moderator jouw My T-Mobile account verwijdert. Je kunt daarna een nieuw account aanmaken, dat verhelpt soms ook bepaalde problemen. Zij hebben daar dan wel jouw akkoord voor nodig. 😉

Reageer