Beantwoord

Automatisch herstarten S5.

• 7 maart 2016
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Mijn S5 is vorige week bij T-Mobile hersteld van een kapotte gyrocensor en heeft de laatste updates gehad. Nu sluit hij ongevraagd regelmatig af en start dan ook weer automatisch op. Heeft iemand hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Barendjan 8 maart 2016, 22:15

Hoi issam.
Bij dynafix hebben ze er android 5.0 opgezet. Neem aan dat dat de nieuwste software is. Ben aan de slag gegaan na jou tip op 'hoe voorkom ik een reparatie'.
Na 2 dagen zoeken en van alles proberen denk ik dat ik het probleem opgelost heb. Eerst heb ik ruimte gemaakt door zoveel mogelijk op sd-card en in cloud te plaatsen. Werkte niet. Toestel ge-resset, werkte ook niet. Sd-card een keer eruit en weer terug geplaats en contacten van batterij gereinigd. Nu is het toestel al 10 uur niet meer uitgevallen. Heb voor de zekerheid ook maar een nieuwe batterij besteld, want deze zal na bijna 2 jaar zijn beste tijd ook wel hebben gehad.
Bedankt voor de tip, en mocht het toch weer fout gaan meld ik me weer..
Mvg barendjan
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Barendjan,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Balen dat je toestel direct weer kuren vertoont. Goed dat je dit navraagt bij ons. Ervaar je dit sinds je jouw toestel terug hebt gekregen? Heb je de telefoon al een keer teruggezet naar de fabrieksinstellingen nadat je een back-up hebt gemaakt? Controleer of je de nieuwste software versie op je telefoon hebt.

Neem ook een kijkje in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Het zou natuurlijk erg zonde zijn als je jouw toestel na ontvangst direct weer op moet sturen voor een nieuwe reparatie.

Laat ons weten of het is gelukt.
Hoi issam.
Bij dynafix hebben ze er android 5.0 opgezet. Neem aan dat dat de nieuwste software is. Ben aan de slag gegaan na jou tip op 'hoe voorkom ik een reparatie'.
Na 2 dagen zoeken en van alles proberen denk ik dat ik het probleem opgelost heb. Eerst heb ik ruimte gemaakt door zoveel mogelijk op sd-card en in cloud te plaatsen. Werkte niet. Toestel ge-resset, werkte ook niet. Sd-card een keer eruit en weer terug geplaats en contacten van batterij gereinigd. Nu is het toestel al 10 uur niet meer uitgevallen. Heb voor de zekerheid ook maar een nieuwe batterij besteld, want deze zal na bijna 2 jaar zijn beste tijd ook wel hebben gehad.
Bedankt voor de tip, en mocht het toch weer fout gaan meld ik me weer..
Mvg barendjan
Reputatie 7
Badge +20
Hi Barendjan,

Wat fijn om te lezen dat je probleem is opgelost. Ook super dat je de oplossing hier met ons deelt. Hier zullen andere klanten zeker wat aan hebben! Ik hoop dat er vanaf nu niks fout gaat en dat je zorgeloos gebruik kan maken van je toestel!

Mocht je alsnog vragen hebben, trek dan even aan de bel!

PS: Ik zie dat dit je eerste post is. Zou je jezelf willen voorstellen in dit topic? We zijn benieuwd naar wie je bent! 🙂

Reageer