Beantwoord

Back button (terugtoets) werkt niet goed Samsung Galaxy S6 Edge

• 17 maart 2016
  • 4 reacties
  • 18826 Bekeken

Sinds een week nadat ik mijn nieuwe S6 Edge had, begon mijn back button (terug toets) te spoken. Eerst stopte hij er helemaal mee, maar daar heb ik nu een app voor, niet een heel groot issue dus. Maar nu is de toets aan het spoken....hij drukt zichzelf in terwijl ik het toestel niet eens aanraak.
Verschillende fora geraadpleegd, factory reset, gereboot, hard reset, alle updates gedraaid en weer verwijderd, zelfs mijn hoesje met magnet sluiting verwijderd, maar niks kan het problem verhelpen!
Wie heft de gouden tip voor mij? Ik heb het toestel nog geen maand, dus wil m liever niet meteen weken kwijt voor een reparatie.
icon

Beste antwoord door Pilovali 17 maart 2016, 12:52

Ik ben bang dat het een hardware probleem is. Je zou hem dus ter reparatie moeten aanbieden.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Ik zie dat je al een aantal dingen hebt geprobeerd. Zou je misschien de dingen die hier staan proberen?

Groet,
Hai Pilovali, dit was precies het forum dat ik ook had gevonden......alle 3 de dingen dus al geprobeerd (staan in mijn vraag ook beschreven)....
Reputatie 6
Badge +17
Ik ben bang dat het een hardware probleem is. Je zou hem dus ter reparatie moeten aanbieden.
Hoi Niesje1.

Je zou eventueel nog even kunnen kijken of er een Samsung Service Center in de buurt zit, misschien weten zij nog iets om het te verhelpen. Op deze pagina kun je een Service Center zoeken.

Reageer