Beantwoord

Back-up maken van agenda

• 25 januari 2018
  • 2 reacties
  • 1284 Bekeken

Ik wil samsung A5 en ik heb sinds kort Samsung S6 gekocht en wil mijn agenda overzetten naar S6.Alles wat ik geprobeert heb lukt gewoon niet.Geeft aan dat mijn agenda leeg is.
Wat moet ik doen om mij agenda over te zetten naar mijn nieuwe tel?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 januari 2018, 19:29

Hoi Sakine kaya, welkom op het klantenforum.

Zou het kunnen zijn dat je agenda de agendapunten opslaat in de agenda van een gmail-account of een ander account? Als je S Planner gebruikt, tik dan op een dag met agenda-items, tik er vervolgens een aan. Als er een e-mailadres onder staat, worden de afspraken met dat account gesynchroniseerd. Dan zou je op de nieuwe telefoon dat account toe moeten voegen en in S Planner aanvinken.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Sakine kaya, welkom op het klantenforum.

Zou het kunnen zijn dat je agenda de agendapunten opslaat in de agenda van een gmail-account of een ander account? Als je S Planner gebruikt, tik dan op een dag met agenda-items, tik er vervolgens een aan. Als er een e-mailadres onder staat, worden de afspraken met dat account gesynchroniseerd. Dan zou je op de nieuwe telefoon dat account toe moeten voegen en in S Planner aanvinken.
Reputatie 3
Badge
jouw mobiel en jouw laptop beiden Smart Switch downloaden en installeren
Smart Switch kan je vinden in Play Store en op internet kan je even googlen naar Smart Switch.

Reageer