Beantwoord

Back-up maken van contacten Samsung S5 neo

• 6 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 290 Bekeken

Hoe maak ik een back-updaten van mijn contacten (die opgeslagen staan op sim) in mijn Google account.

Indien mijn telefoon ooit gestolen mocht worden en dus geen sim meer heb, dat ik wel mijn contacten nog heb.
icon

Beste antwoord door David 6 oktober 2017, 16:07

Hoi Moesie12,

In ons systeem zie ik terug dat je ondertussen ook gechat hebt met mijn collega Victoria. Zij heeft je uitleg gegeven over het aanmaken van een back-up via jouw Google account. Zij heeft je al gewezen op onze Toestelhulp in de chat en daarnaast geef ik je ook nog deze instructies van Samsung mee. Zo zou het moeten lukken! :)

Laat je weten of het allemaal gelukt is? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Moesie12,

In ons systeem zie ik terug dat je ondertussen ook gechat hebt met mijn collega Victoria. Zij heeft je uitleg gegeven over het aanmaken van een back-up via jouw Google account. Zij heeft je al gewezen op onze Toestelhulp in de chat en daarnaast geef ik je ook nog deze instructies van Samsung mee. Zo zou het moeten lukken! :)

Laat je weten of het allemaal gelukt is? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Helaas niet duidelijke uit de chat en de documenten die jullie aanbieden. Uiteindelijk zelf gevonden via veel zoekwerk. Moet contacten importeren van sim naar googleaaccount!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Moesie,

Jammer dat de tips van mijn collega's niet hebben geholpen. Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt. Ook bedankt voor het delen van je tip! Hopelijk werkt alles weer naar behoren. 🙂

Reageer