Beantwoord

Back-up maken van mijn gegevens op Samsung Galaxy S7 Edge

• 8 december 2016
  • 6 reacties
  • 6444 Bekeken

Via instelling ga ik naar ----> back-up maken en terug zetten ----> back-up van mijn gegevens ----> nu back-up maken. Dan krijg ik de melding (Back-up gegevens Contacten en Agenda's mislukt). Als ik naar Samsung cloud ga (instellingen) geeft hij de volgende melding (Back-up gegevens mislukt. Er is een serverfout opgetreden)
Mijn collega die ook een S7E heeft, heeft de zelfde problemen. Hoe is dit op te lossen?
Heeft altijd goed gewerkt.

groeten,

Richard
icon

Beste antwoord door fluxsystem 8 december 2016, 10:23

Via instelling ga ik naar ----> back-up maken en terug zetten ----> back-up van mijn gegevens ----> nu back-up maken. Dan krijg ik de melding (Back-up gegevens Contacten en Agenda's mislukt). Als ik naar Samsung cloud ga (instellingen) geeft hij de volgende melding (Back-up gegevens mislukt. Er is een serverfout opgetreden)
Mijn collega die ook een S7E heeft, heeft de zelfde problemen. Hoe is dit op te lossen?

groeten,

Richard

Hallo Richard, welkom terug op het forum.

Vaak heeft dit te maken met een onstabiele internet verbinding, dit is op te lossen door contact te maken via WI-FI.
Ook is het maken van een back-up via Samsung Kies toch de beste optie, dit gaat via USB en via de bijgeleverde PC software.

Succes in ieder geval!

^Diego
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6

groeten,

Richard

Hallo Richard, welkom terug op het forum.

Vaak heeft dit te maken met een onstabiele internet verbinding, dit is op te lossen door contact te maken via WI-FI.
Ook is het maken van een back-up via Samsung Kies toch de beste optie, dit gaat via USB en via de bijgeleverde PC software.

Succes in ieder geval!

^Diego
Hallo Diego,

Thuis heb ik een stabiel wifinetwerk daar kan het dus niet aanliggen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Richard,

Heb je het ook al via Samsung Kies geprobeerd, zoals Diego al aan heeft gegeven? Als het via het netwerk niet lukt, dan is dit inderdaad de handigste manier.

Keep us posted! 🙂
Als toevoeging: als je samsung kies niet aan de praat krijgt (het is en blijft een but-programma), probeer dan even of het wel lukt met Samsung Smart Switch. 🙂
Smart Switch blijft een workaround.
Zelfde probleem, ander topic: https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/galaxy-s7-edge-automatische-backup-werkt-niet-meer-274988

Echte oplossing zou gewaardeerd worden!
@chilimobile
Het is niet de bedoeling om een topic te bumpen met een link naar een ander topic. Zou je dat de volgende keer niet willen doen? Alvast bedankt.

Reageer