Beantwoord

Back-up Whatsapp naar Note 8

• 17 december 2017
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Ik had een OnePlus3 en ik heb net de Galaxy Note 8 binnen. Ik heb een back up van mijn whatsapp berichten gemaakt op mijn oude telefoon (via google drive). Simkaart in mijn nieuwe telefoon gedaan en Whatsapp gedownload en dan vraagt deze om te herstellen. Dit gedaan, maar nu mis ik enorm veel berichten. Sommige staan op juni. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb het al een paar keer opnieuw gedaan.
icon

Beste antwoord door David 18 december 2017, 10:56

Hoi Leetje84,

Altijd leuk, een nieuwe telefoon! 😃 Hoe bevalt de Note 8?

De back-up van jouw OP3 had je dus gemaakt vlak voordat je jouw nieuwe telefoon in gebruik hebt genomen? Is er ook genoeg geheugen om de volledige back-up te maken (en te herstellen)? In deze FAQ van WhatsApp zelf vind je precies welke stappen je kunt ondernemen, maar ook waar je in het proces tegenaan kunt lopen. Je kunt daar, indien nodig, ook de stappen vinden om een oudere, lokale back-up terug te zetten op jouw nieuwe Note, wellicht dat dit dan wel werkt!

Ik ben benieuwd of het je lukt om alle geschiedenis over te hevelen! Houd ons op de hoogte!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Leetje84,

Altijd leuk, een nieuwe telefoon! 😃 Hoe bevalt de Note 8?

De back-up van jouw OP3 had je dus gemaakt vlak voordat je jouw nieuwe telefoon in gebruik hebt genomen? Is er ook genoeg geheugen om de volledige back-up te maken (en te herstellen)? In deze FAQ van WhatsApp zelf vind je precies welke stappen je kunt ondernemen, maar ook waar je in het proces tegenaan kunt lopen. Je kunt daar, indien nodig, ook de stappen vinden om een oudere, lokale back-up terug te zetten op jouw nieuwe Note, wellicht dat dit dan wel werkt!

Ik ben benieuwd of het je lukt om alle geschiedenis over te hevelen! Houd ons op de hoogte!

Reageer