Beantwoord

Batterij Galaxy S6 snel leeg

Toon eerste reactie

30 reacties

Hoi Issam,

Dit probleem heb ik sinds gisteren pas. Ik heb mijn telefoon al 2 keer opnieuw opgestart. Ik zal hem zo even aan een andere lader leggen, maar vond het juist zo fijn dat ik met mijn samsung lader de optie snel opladen had...

Groetjes Robin
Reputatie 7
Badge +20
Hi Aldro,

Wat balen dat je een slechte dekking ervaart. Ik heb de dekking in jouw regio gecontroleerd op onze dekkingskaart en daar zou die wel goed moeten zijn. Heb je jouw simkaart in een ander toestel geprobeerd en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen wij controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Robin,

Wat jammer dat de tip van Issam niet heeft geholpen. Heb je ook al een kijkje genomen in dit topic dat hij met je heeft gedeeld? Ik wil je adviseren om een fabrieksreset te doen. Maak wel een back-up van je gegevens voor dat je dat doet.

Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Hajar schreef:

Hi Aldro,

Wat balen dat je een slechte dekking ervaart. Ik heb de dekking in jouw regio gecontroleerd op onze dekkingskaart en daar zou die wel goed moeten zijn. Heb je jouw simkaart in een ander toestel geprobeerd en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen wij controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen!

Nee, dit heb ik niet geprobeerd. De simkaart werd meegeleverd en is net als het toestel nog geen jaar oud.
Reputatie 2
Hoi Aldro,

Het testen van een andere simkaart en jouw simkaart in een ander toestel is wel een geode manier om erachter te komen waar het probleem zit.
We horen graag hoe dat gaat!

Vriendelijke groet,

Samsung WebCare

Reageer