Beantwoord

Batterij snel leeg en touchscreen werkt niet volledig

Sinds twee maanden heb ik de nieuwe Samsung Galaxy S4. De batterij is met een paar uur leeg. Ik ben naar de t-mobile winkel geweest en zij konden geen aanwijsbare oorzaak vinden en dachten  dat het misschien kwam doordat hij te lang aan de oplader zou liggen.
Het maakt niet uit, als ik hem er af haal direkt nadat hij is opgeladen loopt hij ook leeg.
Alleen als ik Wifi uitzet blijft de batterij ok. Maar ja, dan heb ik er ook niks aan.
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Chantal01 21 april 2014, 14:36

@jandrie Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Vervelende situatie. 😞 En je zou denken dat zodra je met WiFi gaat verbinden je batterij sneller leeg loopt vanwege het maken van verbinding enzovoorts. Ik adviseer je in dit geval (indien je geen verzekering op je telefoon hebt) om je telefoon op te sturen voor reparatie. De reparateurs kunnen dan voor je kijken wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden. Ik hoop dat het aan de hand daarvan snel verholpen is. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

o ja, en het touchscreen reageert ook slecht
Reputatie 5
@jandrie Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Vervelende situatie. 😞 En je zou denken dat zodra je met WiFi gaat verbinden je batterij sneller leeg loopt vanwege het maken van verbinding enzovoorts. Ik adviseer je in dit geval (indien je geen verzekering op je telefoon hebt) om je telefoon op te sturen voor reparatie. De reparateurs kunnen dan voor je kijken wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden. Ik hoop dat het aan de hand daarvan snel verholpen is. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Laten we niet overhaast een toestel wegsturen voor een paar weken dat msischien met 3 klikken is opgelost...

Kun je onde rinstellingen --> Wifi --> Optietoets--> Geavanceerd --> 'Altijd Scannen' en 'Auto Netwerk Wissel' uitzetten.

Je kan eventueel 'Wifi aan laten' ook nog zetten op 'Nooit' of 'Alleen bij laden'. Dan gaat WiFi uit wanneer je telefoon op standby staat.

Staat Sync aan? (Notificatiebalk naar beneden slepen, toggles doorscrollen tot je Sync tegenkomt, uitzetten.)

Reageer