Beantwoord

Batterijduur Samsung Galaxy S6

Ik heb een 2de hands samsung s6 gekocht.
En nu heb ik een vraag de batterij gaat best snel leeg.
Heeft iemand tips om hem langer te laten mee gaan?
en heeft iemand enig idee hoe je kan zien hoe oud deze telefoon is.
Ik weet inmiddels dat die echt is ben langs de media markt geweest degene waar ik hem bij hem gehaald had geen doos meer.

ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!
icon

Beste antwoord door KoenM 13 april 2016, 10:53

Hoi Amely,

Welkom op het forum!

Om info te vinden over je toestel kun je DEZE app installeren. Hier staat ook in wanneer de telefoon geproduceerd is. Is speciaal gemaakt voor Samsung toestellen, maar niet door Samsung gemaakt.

Voor wat betreft je vraag over de batterij. Uiteraard kan het zijn dat de batterij al wat minder is geworden ivm de leeftijd. Echter kun je door bv Appkillers of instellingen wel ervoor zorgen dat hij iets langer mee gaat.

Klant-, en Samsungexpert Lea heeft een speciaal topic over het verlengen van de batterijduur. Dit topic vind je HIER. Wellicht kun je hier iets mee.

Wanneer je nog meer vragen hebt, let us know!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hoi Amely,

Welkom op het forum!

Om info te vinden over je toestel kun je DEZE app installeren. Hier staat ook in wanneer de telefoon geproduceerd is. Is speciaal gemaakt voor Samsung toestellen, maar niet door Samsung gemaakt.

Voor wat betreft je vraag over de batterij. Uiteraard kan het zijn dat de batterij al wat minder is geworden ivm de leeftijd. Echter kun je door bv Appkillers of instellingen wel ervoor zorgen dat hij iets langer mee gaat.

Klant-, en Samsungexpert Lea heeft een speciaal topic over het verlengen van de batterijduur. Dit topic vind je HIER. Wellicht kun je hier iets mee.

Wanneer je nog meer vragen hebt, let us know!

Reageer