Beantwoord

Beeldscherm defect van Samsung S8+

Ik heb vorige week vrijdag de samsung s8 plus gekocht. Sinds afgelopen woensdag zie ik iets raar op mijn scherm, alsof ik dode pixels heb. Het maakt niet uit wat voor achtergrond er is op het scherm. Omdat ik nu in het buitenland ben voor een week weet ik niet hoe ik dit kan melden. Ik zie nergens een mailadres van de shop.
icon

Beste antwoord door David 22 juli 2017, 12:16

Hi Wjay85,

Zonde dat jouw S8+ deze kuren zo snel vertoont! :S

Is er iets gebeurd waardoor deze pixels verschijnen en wat je aan kunt duiden als mogelijke oorzaak? Is het toestel wellicht gevallen of heeft deze klem gezeten? Probeer ook even deze stappen uit. Mocht niets werken, stuur mij dan even via een privébericht het IMEI-nummer van jouw telefoon. Ik ga dan kijken of er vanuit ons nog iets te doen is aan het probleem. Zou je daarnaast ook kunnen aangeven hoe lang je in het buitenland bent?

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

10 reacties

Badge +1
Heb je de laatste update al binnen?
Een soft reboot?
Telefoon halve dag uit, en dan weer aan?
Als het probleem blijft, beste is om je toestel ter reparatie aan te bieden bij T-Mobile/Dynafix.
Je kunt niet meer doen dan dit nu je op vakantie bent.
Ja hij is helemaal up to date. Toevallig gister mij tel uit gehad meer dan een halve dag. Als het toestel defect is wil ik dit niet laten repareren maar een nieuwe.
Badge +1
Dat zal echt niet gebeuren. T-Mobile werkt met Dybafix samen. In de voorwaarden komt er niet in voor dat je meteen een nieuwe krijgt. Ze gaan eerst onderzoek doen. Mocht die niet te maken vallen dan krijg je geen nieuwe maar een refurbished. Daarom zal ik never nooig meer mijn telefoon ter reparatie aanbieden bij Dynafix in opdracht van T-Mobile. Omdat ze dit geintje bij mij ook uitgehaald hebben met een xperia xa. Dacht een nieuwe te krijgen, maar kreeg een refurbished xperia xa
Hmmm.. thnx voor jullie reacties. Als dat echt zo is r-han1905 dan mogen ze dat uitvechten met mijn rechtbijstand.
Badge +1
Je inkomen moet wel maandelijks onder de 1000 liggen. Daarbij is het zo dat rvr dit soort zaken zaken financieel niet bij staat. Reden daarvoor is dat het een zaak is die je zelf geopend hebt. En dat ze zullen zeggen dat je het ook niet hoefde te doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wjay85,

Zonde dat jouw S8+ deze kuren zo snel vertoont! :S

Is er iets gebeurd waardoor deze pixels verschijnen en wat je aan kunt duiden als mogelijke oorzaak? Is het toestel wellicht gevallen of heeft deze klem gezeten? Probeer ook even deze stappen uit. Mocht niets werken, stuur mij dan even via een privébericht het IMEI-nummer van jouw telefoon. Ik ga dan kijken of er vanuit ons nog iets te doen is aan het probleem. Zou je daarnaast ook kunnen aangeven hoe lang je in het buitenland bent?

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Hoi David,

Het imei-nummer -IMEI verwijderd om veiligheidsredenen-. Heb jouw stappen ook uitgevoerd maar geen resultaat.

Ik heb geen idee ik hoe het is ontstaan. Het viel mij ineens op met een donkere achtergrond. Het toestel is niet gevallen en het enigste waar hij klem heeft gezeten is in mijn hand. Dit omdat dat ding nieuw is en ik nog regelmatig aan het verkennen, instellen en spelen ben.

Ik ben woensdag terug. Kun je mij aangeven wat de vervolgstappen zijn. Ik heb geen zin in een urenlang gesprek in de winkel en discussie. Ik begrijp dat het verkopers zijn en dat klachtenservice niet hun favoriete taak in de winkel is. Ik koop dat ding nieuw en ga er van uit dat alles het doet en werkt (voor de komende jaren). Maar het is enorm teleurstellend als het dan na een paar dagen ineens kuren vertoont. Het is ook niet een product van een paar euro van de A***ion (met alle respect), als je begrijpt wat ik bedoel. Sinds ik het heb opgemerkt irriteer ik er mij dood aan en heb ik spijt van mijn aankoop. Kun je mij aangeven hoe nu verder? Het kan zijn dat wat later reageer. Het internet hier is niet zo best.
Reputatie 7
Badge +9
Beste wjay85,

Om veiligheidsredenen heb ik het IMEI nummer uit je reactie verwijderd. De IMEI is het digitale equivalent van een BSN nummer van je telefoon. Deze moet je nooit publiekelijk delen.

Zou je dit nummer in een persoonlijk bericht aan David willen sturen? Dit doe je door op zijn naam naast het bericht te klikken, en vervolgens op het profiel te klikken op Privebericht.
Op 27-7 een bericht gestuurd naar David met mijn gegevens en imei-nummer en wederom gevraagd naar de vervolgstappen. Geen reactie tot op heden, erg triest. Doe dan in de openbare forum ook niet alsof je me gaat helpen.

Maar goed, zelf contact opgenomen met T-Mobile en het probleem uitgelegd. Zij bieden de service T-Mobile money back. Een service dat je binnen twee weken je abonnement kunt opzeggen. Hier gebruik van gemaakt.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wjay85,

Mijn excuses! Ik zie dat het bericht niet goed was doorgekomen en daarom had ik er niet op gereageerd, erg slordig van me. Dat was zeker niet de bedoeling, ik wilde je graag verder helpen! Uit ons systeem begrijp ik dat je bent verwezen naar de winkel, omdat je daar de telefoon had aangeschaft. Goed om te zien dat het daar in ieder geval in orde is gekomen! Nogmaals mijn excuus en als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat alsnog graag!

Reageer