Beantwoord

Beeldscherm kapot Galaxy S7

• 21 maart 2017
  • 2 reacties
  • 895 Bekeken

Sinds de nieuwe update van de Samsung galaxy s7 edge is mijn beeldscherm kapot. Precies hetzelfde gebeurde ook bij mijn collega nadat ik op zijn telefoon de update had gedaan.

Eerst kreeg ik een streep midden in me beeldscherm en begon het onderste gedeelte hiervan te flikkeren. Na een paar uur stopte me beeldscherm er helemaal mee.

Wel zit er een barst in me scherm, maar dit is al van zo'n 5 maanden geleden. Als ik bij t-mobile langs ga (ik heb me telefoon niet verzekerd) zeggen ze dat ik hem moet opsturen maar dat de kans niet groot is dat mijn kapotte beeldscherm binnen mijn garantie valt maar dat het val- of stootschade is. Ik zou natuurlijk niet 300 euro willen neerleggen voor een nieuw scherm als de fout niet bij mij ligt, ook al zeggen zij misschien van niet. En dan moet ik ook €40,- aan onderzoekskosten betalen.

Wat kan ik hier aan doen? En hebben meer mensen ditzelfde probleem?

Gr Sandra
icon

Beste antwoord door Kaassausje 22 maart 2017, 13:30

Hoi xsandraa.

Je hebt dit probleem al in dit topic aangegeven. Het is niet de bedoeling dat je daarna nog een topic opent over hetzelfde probleem, da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst rekening mee willen houden? Alvast bedankt.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

*ook al zeggen zij misschien van wel* bedoelde ik
Hoi xsandraa.

Je hebt dit probleem al in dit topic aangegeven. Het is niet de bedoeling dat je daarna nog een topic opent over hetzelfde probleem, da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst rekening mee willen houden? Alvast bedankt.

Dit topic gaat op slot.