Beantwoord

Bellen via 4G op mijn Samsung Galaxy Note 8

• 7 december 2017
  • 2 reacties
  • 217 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo T-Mobile,

Ik kan op mijn nieuwe Samsung Galaxy Note 8 bellen via 4G wel INschakelen, maar het werkt niet.
Hoe komt dit? Doe ik iets verkeerd? Sommige vrienden van mij hebben wel bellen via 4G, maar die hebben een ander abonnement (Unlimited NL EU & VS) , ik heb "slechts" Go Unlimited NL & 10 GB EU. Klopt het dat daar géén Bellen over 4G bij zit? En waarom niet?
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 8 december 2017, 00:30

Hallo Telekom,

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Nee, je doet op dit moment niets verkeerd. Het klopt inderdaad dat de Unlimited NL + 10 GB in EU en VS abonnementen meegenomen zijn in de VoLTE pilot. Meer informatie vind je hier.

Dit is een testperiode en voor een kleine groep klanten beschikbaar. Wellicht dat T-Mobile in het komende jaar VoLTE voor elk abonnement uitrolt.

Groetjes,
Leroy
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo Telekom,

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Nee, je doet op dit moment niets verkeerd. Het klopt inderdaad dat de Unlimited NL + 10 GB in EU en VS abonnementen meegenomen zijn in de VoLTE pilot. Meer informatie vind je hier.

Dit is een testperiode en voor een kleine groep klanten beschikbaar. Wellicht dat T-Mobile in het komende jaar VoLTE voor elk abonnement uitrolt.

Groetjes,
Leroy
Het duurt allemaal wel weer erg lang bij de Nederlandse tak.... Maar we wachten het maar weer af...

Reageer