Beantwoord

Ben slecht verstaanbaar met Samsung S6

• 22 september 2015
  • 11 reacties
  • 2740 Bekeken

Ik heb sinds juni de s6 en als ik nu gebeld word verstaan ze me bijna niet net of ik veraf ben wat is t probleem hoe kan ik t verhelpen
icon

Beste antwoord door kme 22 september 2015, 21:20

Ik heb sinds juni de s6 en als ik nu gebeld word verstaan ze me bijna niet net of ik veraf ben wat is t probleem hoe kan ik t verhelpen

Hoi,

In DIT topic worden diverse tips aangegeven betreffende dit probleem.

Succes!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6

Hoi,

In DIT topic worden diverse tips aangegeven betreffende dit probleem.

Succes!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Samsungfreak,

Kme heeft je al een heel handig topic gegeven! Hopelijk lukt het hiermee om je probleem op te lossen! :)

We horen graag of het gelukt is! Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, laat dan even weten wat je precies hebt geprobeerd.
Hoi nee is niet gelukt bleef een beeld krijgen downloading maardeed niks dus zit nog met t probleem heb gedaan wat er beschreven stond knoppen ingedrukt houden enz enz
Reputatie 7
Badge +15
Hey Samsungfreak

Wat balen dat het nog niet gelukt is:S! Op welk moment kreeg je het beeld met 'downloading'? Heb je ook al geprobeerd om tijdens het bellen het volume aan te passen? Mocht dat niet lukken zou je dan deze stappen uit de toestelhulp eens willen volgen?

Houd je ons op de hoogte? :8
Reputatie 7
Badge +9
Gebruik je een hoesje?
Ja maar daar xit de spraak niet in is dpeciale voor s6 dus daar lig t niet aan en ze zeggen ms is je microfoontje kapot nou dat vind ik wel snel na 3 mnd
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Samsungfreak,

Je hebt het dus ook al eens getest zonder hoesje? 🙂 Heb je ook al eens gekeken wat er gebeurt als je bijvoorbeeld een voicememo opneemt, klinkt dit ook ver weg?

Ik zie dat je gister ook contact hebt gehad met mijn collega en dat is uitgelegd hoe je jouw telefoon ter reparatie kunt aanbieden. Het is inderdaad erg jammer als dit de oplossing zou worden, aangezien je toestel nog nieuw is. Helaas is er voor ons van een afstand verder niet te bekijken wat er precies fout gaat. :(

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we het graag!
Goed idee die voice memo ga ik eerst is testen
Reputatie 6
Badge +16
Hi Samsungfreak,

Heb je inmiddels kunnen testen hoe het geluid is als je een voicememo opneemt? We zijn erg benieuwd naar je bevindingen!
Ja werkt prima
Reputatie 7
Badge +9
Dan staat waarschijnlijk ruisonderdrukking aan. Kun je onder telefoon > Instellingen eens kijken naar een ruisonderdrukking;s optie, en die uitzetten?

Reageer