Beantwoord

Berichten komen na ontgrendeling aan

Hallo,

Mijn berichten: Instagram, Instamessege komen pas na dat de vergrendeling uitstaat. Bij WhatsApp pas als ik het open. Ik heb de telefoon al 3 keer gereset. Weet iemand waardoor dit komt?

Groet
icon

Beste antwoord door Kaassausje 27 juli 2015, 10:54

Ben eigenlijk ook wel benieuwd of het nog is gelukt. 🙂
Bekijk origineel

17 reacties

Hoi Rachmaaaaa, welkom op het forum.

Om je goed van dienst te kunnen zijn ontbreekt er nog wat info. Zou je kunnen aangeven van welke telefoon je gebruik maakt?

Grote kans dat als je onder wifi -> instellingen zoekt naar 'actief houden in slaapstand', de berichten wel blijven binnenkomen.
Kijk ook even of je de master synchronisatie wel aan hebt staan, anders komen de dingen inderdaad pas binnen als je de apps opent.
Sorry Kaassausje,

Ik heb een Samsung Galaxy S5. Er staat Wi-Fi ingeschakeld laten in slaapstand: Ik heb het op Altijd staan. Waar is dat master synchronistatie?
Als je de notificatiebalk (met de tijd, je batterij en waar alle meldingen komen) met 2 vingers naar beneden trekt, komen alle symbolen (toggles) tevoorschijn, daar staat sync tussen, een symbool wat uit 2 halfronde pijlen bestaat (vormen samen een cirkel). Die moet actief zijn.
Die is actief.
Kun je voor whatsapp deze pagina eens nalopen: http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/20887936
Bij Datagebrik staat WhatsApp er niet bij
Ook niet als je naar beneden scrollt? Hij zal erbij moeten staan, whatsapp verbruikt ook data. Kijk even onder Gegevensverbruik -> instellingen of er een vinkje achter 'Wi-Fi gebruik tonen' staat. Anders moet je die optie aanzetten en nogmaals kijken of whatsapp erbij staat.
Hij staat erbij, maar wat u bedoelt staat niet aangevinkt achtergrondgegevens beperken
Heb je ook gekeken naar de rest van de tips op de pagina van whatsapp? Is daar ook helemaal niks uitgekomen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rachma,

Is het nog gelukt met de tips van Kaassausje?

Laat het ons weten! 🙂
Ben eigenlijk ook wel benieuwd of het nog is gelukt. 🙂
Sorry! Het is nog steeds niet gelukt!
Graag weer een reactie.
Gebeurt het alleen op de wi-fi of ook als je de mobiele data aan hebt staan?
Allebei
Ugh, dan valt daar ook weinig aan uit te sluiten. Het is alleen met die 3 apps? Ontvang je e-mails en andere dingen wel gewoon direct?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rachmaaaa,

Dit probleem schijnt in sommige gevallen opgelost te kunnen worden door een Samsung account te installeren en in te loggen. Schijnbaar zit daar iets verkeerd tussen de instellingen en het account..

Ik weet niet of het bij jou ook werkt, maar het is het proberen waard! 😉

Reageer