Beantwoord

Beschadiging sccherm nieuwe telefoon Samsung s20

  • 28 september 2020
  • 2 reacties
  • 776 Bekeken

Goedendag,

 

Ik heb mijn nieuwe telefoon zaterdag ontvangen. Bij het openen van de doos zag ik een licht spoor van beschadiging scherm linksboven.

Ik heb direct contact opgenomen met Samsung. Die mevrouw aan de lijn zei dat ik dit met jullie moest regelen. Ze gaf aan dat er een screenprotector op de telefoon zit. Ik zei dat ik niet weet of de beschadiging op screenprotector is of eronder. Ze zei dat ik melding bij jullie hiervan moet maken. Zodat wanneer de screenprotector eraf gaat en sprake is van beschadiging op scherm en niet screenprotector jullie dit op voorhand weten en niet achteraf. Ik ontvang graag een reactie van jullie hierop.

 

Groet,

M.Bardaa 

icon

Beste antwoord door Evy 29 september 2020, 10:40

Hi @Mobardaa 

Dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling! Geen zorgen, dit gaan we uiteraard oplossen. Ik heb zojuist contact op genomen met een Repair specialist. Zodra ik hier meer informatie of heb kom ik direct bij je terug!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

T-Mobile zou je dan een nieuwe Galaxy S20 moeten geven. Het is niet jou schuld dat die S20 beschadigd is.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Mobardaa 

Dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling! Geen zorgen, dit gaan we uiteraard oplossen. Ik heb zojuist contact op genomen met een Repair specialist. Zodra ik hier meer informatie of heb kom ik direct bij je terug!

Reageer