Vraag

beschikbaarheid android 4.1.2. voor galaxy note 2

Hallo,

Kan iemand mij vertellen wanneer adndroid 4.1.2 beschikbaar is voor de note 2 ?

alvast bedankt !

17 reacties

Is toch al beschikbaar
Bij mij staat die versie er al op
Are you sure the update is availiable for GT-N7100? I used kies and over the air update but it still says no update avaliable!
How did you get it already?
Reputatie 4
It's installed on my Note II too. I only searched for updates and there it was.

Kind regards,
Casper.
How? Via Kies?
Reputatie 4
No, through Settings - About - Software updates - Search (freely translated)
I am still not able to get the update yet! Why would that be?
wanneer kan ik de updat vna JB 4.1.2 verwachten ik heb al op mijn note 2 al laten zoeken naar de update maar mijn note2 vind niks terwijl mijn neef  die ook een note 2 heeft wel al de update heeft kan iemand mij wat info geven en via kies werkt het ook niet  help.........
ik zelf ben niet zo'n techneut maar heb de update geprobeerd te downen over the air nikkes nakkes nada noppes en via kies same problem 
kan iemand mij eens DUIDELIJK uitleggen wat ik verkeerd of niet goed gedaan heb alvast bedankt......
Are you sure the update is availiable for GT-N7100? I used kies and over the air update but it still says no update avaliable!
How did you get it already?

same thing over here it drives me crazy....:(
Reputatie 6
Als je Googlet naar 'problemen android 4.1.2', blijken er problemen te zijn. Het zou best kunnen, dat de update voor een aantal types gsm tijdelijk is teruggetrokken.
Ik heb het zelfde probleem, ik lees overal dat de update beschikbaar moet zijn maar OTA niet en ook via kies niet.
Na een hoog zoeken blijkt dat de update mijn bluetooth issue oplost...
Ik heb het zelfde probleem, ik lees overal dat de update beschikbaar moet zijn maar OTA niet en ook via kies niet.

kan je ons even uitleggen wat je bedoelt met de bluetooth hoe heb je daarmee de update verkregen ??
Reputatie 5

kan je ons even uitleggen wat je bedoelt met de bluetooth hoe heb je daarmee de update verkregen ??

WhoKnows, bedoelt waarschijnlijk dat hij de update graag wil gebruiken omdat hij heeft gelezen dat z'n bluetoothproblemen daarmee worden opgelost
Anyone got any news on the upgrade? Some people got it (even OTA) some people didn't! From other providers all the devices got the update as well.
klopt helemaal edro, ik heb ergens gelezen dat het bluetooth probleem van een vorig topic hiermee opgelost kan worden, anders heb ik wel een serieus probleem...

is heb mogelijk oom een niet branded versie op de telefoon te zetten? hoe zit het dan met garanties e.d.?😕
ik zal het niet eens meer willen ik heb dus wel een update er op gehad . alles naar de knoppen mijn wifi werkte niet meer goed mijn nfc kaartlezer werkte ook niet . DUS.. ik zeg niet update !! tot dat ze alle fout er uit hebben gehaald !! 
Kijk naar een ander forum blad 2 voor verdere uitleg: inmiddels probleem opgelost zie blad 2. Er was een communicatieprobleem tussen Samsung en T-mobile. Vandaag 30 mei als nog kunnen up daten. https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/update-note-2-a-197538/

Reageer