Beantwoord

Bestel de Gear VR bij de Samsung Galaxy S7

• 1 maart 2016
  • 68 reacties
  • 30131 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

68 reacties

Als het een Pdf is geworden dan zie je bovenaan de mail van T-mobile. De datum wanneer je de mail gekregen hebt, dat is dan ook de besteldatum. En als je goed leest staat er ook ''Deze e-mail is de definitieve bevestiging van je bestelling. ''' :)

De betaalbevestiging van 4,24 euro, als je dat niet zelf betaald via ideal ofzo dan moet je dat aan de deur betalen bij de koerier. Dat heeft niks te maken met de goedkeuring van de registratie.

De pdf heeft 4 pagina's. Op de 2de pagina staan je adres, klantnummer, wanneer je contract begint etc. Daaruit zien ze ook dat je daadwerkelijk hebt besteld bij T-mobile.

Hoop je vraag beantwoord te hebben. 🙂
Ik vind het best onduidelijk. De bezorger vertelde dat de Gear VR waarschijnlijk nog onderweg was. Aangezien ik het niet vertrouwde ben ik opzoek gegaan.

Op de website van T-mobile staat: "Samsung galaxy s7 met Gear VR". Dus je gaat ervanuit dat je de Gear VR erbij krijgt (enige reden waarom ik dit toestel nu al besteld heb).
Ik vind het best onduidelijk. De bezorger vertelde dat de Gear VR waarschijnlijk nog onderweg was. Aangezien ik het niet vertrouwde ben ik opzoek gegaan.

Op de website van T-mobile staat: "Samsung galaxy s7 met Gear VR". Dus je gaat ervanuit dat je de Gear VR erbij krijgt (enige reden waarom ik dit toestel nu al besteld heb).

Gear vr is een actie van Samsung zelf, T-mobile promoot het erbij. Je kan de Gear vr aanvragen bij samsung door te registreren en de Bestelbon mee sturen als pdf. Zie het 1ste bericht in dit forum bericht. https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/actie-bestel-de-gear-vr-de-samsung-galaxy-s7-265208/index1.html

De Gear Vr wordt als jou registratie is goedgekeurd, binnen 8 weken opgestuurd.
Hallo allemaal, Ik sla mijn mail ook op als pdf alleen pakt het niet alle paginas ? alleen de eerste en daar staat niet genoeg informatie op.. weet iemand hoe ik dit kan doen
Hallo allemaal, Ik sla mijn mail ook op als pdf alleen pakt het niet alle paginas ? alleen de eerste en daar staat niet genoeg informatie op.. weet iemand hoe ik dit kan doen

Als je op afdrukken drukt dan krijg je een nieuw schermpje in beeld, letop je ziet waarschijnlijk nu maar 1 pagina aan de rechterkant staan. Je kan daar scrollen om meer pagina's te zien.
Bij instellingen klik je op Alles en dan op Opslaan. Zorg ervoor dat er staat Opslaan als pdf.

Zie screenshot afbeelding 🙂
Meerdere mensen hebben gisteren de VR thuis gekregen, waaronder ik ook, dmv het uploaden van deze bevestigings-email. Er zou dus niks aan de hand moeten zijn.
Als het een Pdf is geworden dan zie je bovenaan de mail van T-mobile. De datum wanneer je de mail gekregen hebt, dat is dan ook de besteldatum. En als je goed leest staat er ook ''Deze e-mail is de definitieve bevestiging van je bestelling. ''' :)

De betaalbevestiging van 4,24 euro, als je dat niet zelf betaald via ideal ofzo dan moet je dat aan de deur betalen bij de koerier. Dat heeft niks te maken met de goedkeuring van de registratie.

De pdf heeft 4 pagina's. Op de 2de pagina staan je adres, klantnummer, wanneer je contract begint etc. Daaruit zien ze ook dat je daadwerkelijk hebt besteld bij T-mobile.

Hoop je vraag beantwoord te hebben. :)

Dankjewell er staat alles behalve de klant nummer op wat ik ook niet snap. maar ik denk dat het wel voldoende is?
Reputatie 6

Hoop je vraag beantwoord te hebben. :)

Dankjewell er staat alles behalve de klant nummer op wat ik ook niet snap. maar ik denk dat het wel voldoende is?

Hoi,

Het klantnummer is ook niet belangrijk, daar het een actie is die niet alleen T-Mobile betreft maar behoort tot de Samsung S7 serie. Het gaat dus om de (datum van) aanschaf van het toestel en niet om je abonnement/klantgegevens bij T-Mobile.
Meerdere mensen hebben gisteren de VR thuis gekregen, waaronder ik ook, dmv het uploaden van deze bevestigings-email. Er zou dus niks aan de hand moeten zijn.

Top, goed om te horen! Ik wacht mijn bevestiging van Samsung nog even af.
Even een vraag.....
Heb op 10 maart mijn abonnement verlengd (telefonisch..)
Heb de Galaxy S7 gekregen op 14 maart, maar kan niet online het registratie formulier invullen voor de Gear VR ???
Even een vraag.....
Heb op 10 maart mijn abonnement verlengd (telefonisch..)
Heb de Galaxy S7 gekregen op 14 maart, maar kan niet online het registratie formulier invullen voor de Gear VR ???

Als je op 10 maart hebt verlengd dan heb je er ook nog recht op. Zorg er wel voor dat je voor 24 maart registreert bij samsung en je bestelbon upload.

Je kan het hier doen: https://www.samsung.com/nl/promotions/#/BCM47GS4FYSFV/
Scroll op de pagina naar beneden en druk op de blauwe knop ''registreren''
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Zo te zien hebben velen van jullie de registratie ondertussen doorlopen en zag ook al een aantal reacties van mensen die 'm binnen hadden. xEdwin, bedankt voor je hulp bij hierbij! :D

@Patrick-W

Was het gelukt met het laatste antwoord van xEdwin om de registratie te doorlopen?
Ik heb hem zelf ook binnen :)
Graag gedaan voor de hulp!

Ik heb zelf ook een vraag, Is er een manier om ook de apps van google play store te gebruiken in de vr? Er zijn veel Vr apps in google play store te vinden.

Want als je de telefoon in de vr bril aansluit dan begint de oculus home app.

-------------------------------
Edit: Heb al antwoord terug van Samsung via twitter:
Je kunt alleen apps openen die in de Oculus store staan. Steeds meer ontwikkelaars zullen dit mogelijk maken! ^Jaimy
Reputatie 1
Reeds binnen en getest, wat een ding zeg.
Heb vandaag onder een helikopter gehangen die over een berg vloog ergens in Rusland, beetje naar buiten gekeken en met de piloot een praatje gemaakt. Daarna even door Parijs heen gelopen en om mij heen gekeken.

Enige nadeel wat ik kon vinden is dat ik hem niet geheel scherp krijg......ligt misschien aan mijn ogen of hebben hier meer mensen moeite mee ?
Allen,

Heb telefonisch een pre order voor de samsung s7 edge geplaatst op 7-03. Ik heb inmiddels de telefoon binnen sinds gisteren en ben er superblij mee.
Gisteravond heb ik de VR bril aangevraagd via de website, alleen had ik alleen de optie om een tmobile winkel te kiezen en specifiek een datum, namelijk 11-03-2016.
Ik heb mijn bestelling telefonisch gedaan en kon dit helaas niet selecteren. Maak dit nog wat uit?
Reputatie 7
Badge +15
@debraam,

Klinkt gaaf! Ik heb zelf met de Gear VR ook aan de helicopter gehangen. Erg indrukwekkend! Heb je ook al leuke games gedownload? :8

Bovenop de Gear VR zit een focusregelaar. Lukt het ook niet om daar mee alles scherp te krijgen?:8

Meer info hierover vind je in de gebruikershandleiding.

@Selmanince_55,

Fijn dat je het toestel binnen hebt! Wanneer je het toestel in de pre-order hebt besteld kon je via de website van Samsung de Gear VR aanvragen. Hoe je dit precies doet lees je in de openingspost van dit topic. Ik vermoed dat jij hebt gekeken naar deze actie in plaats van naar deze actie, klopt dat? Die eerste actie was inderdaad alleen geldig op 11 maart.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
@Amy dankjewel, nu is het wel gelukt.

Klopt het dat ik de pakbon moest uploaden en niet de factuur?
Hey allemaal,

Zo te zien hebben velen van jullie de registratie ondertussen doorlopen en zag ook al een aantal reacties van mensen die 'm binnen hadden. xEdwin, bedankt voor je hulp bij hierbij! :D

@Patrick-W

Was het gelukt met het laatste antwoord van xEdwin om de registratie te doorlopen?

Bedankt voor de hulp... kon uiteindelijk wel registreren en heb de betreffende factuur ge-upload.
Zover ik kan zien zou ik een bevestigingsmail krijgen van Samsung, maar die heb ik (nog) niet ontvangen; denk dat ik maar even ga bellen,.... 🙂
Allen, ik heb mijn meegeleverde Pakbon (contactgegevens, telefoon model, serienummer, etc) geupload op de website. Is dit niet goed?

Ik lees namelijk hier en daar over de mailtje die ik van Tmobile heb ontvangen, dat die geupload moet worden..

Zal ik het opnieuw registreren?

Ik heb trouwens wel een bevestigingsmail van Samsung ontvangen (binnen 1 uur)
Reputatie 7
Badge +15
Hoi allemaal,

Tijdens de registratie wordt er gevraagd om een bestelbon. Je kunt hiervoor de hardware factuur uploaden. Deze krijg je los van je toestel via de post.

Je kan inderdaad ook de bestelbon opsturen. Deze ontvang je in je e-mail en je herkent hem aan de naam 'Je bestelling bij T-Mobile'. In de openingspost en in de reactie van xEdwin hierboven zie je de precieze stappen om de Gear VR aan te vragen! 🙂

@Patrick-W, heb je ondertussen contact met Samsung gehad? Ik ben benieuwd! De e-mail ontvang je namelijk vrij snel na het aanmelden.
Zojuist telefonisch contact met Samsung gehad en blijkbaar is de pakbon voldoende omdat de benodigde informatie daar ook op staat
Reputatie 6
Badge +17
@Selmanince_55

Goed om te horen! 🙂 Alvast veel plezier met je Gear VR! Laat je weten hoe hij bevalt?
Reputatie 2
Hoi hoi @debraam en @Amy .

Heb de gear ook afgelopen dinsdag binnengekregen. Even wennen en de lenzen schoon houden van binnen en van buiten. Ik heb die app van jurassic parc gezien. Gaaf! Maar een vraagje: Hoe heet die app van de helikopter van jullie?

Wel jammer trouwens dat de meeste apps veel geld kosten, maar ja je kan niet alles hebben.

Ik hoor het wel weer, groet Micha
Reputatie 6
Badge +17
Hi Micha,

Ik denk dat ze doelen op de Oculus 360 Tour. Deze app zou standaard beschikbaar moeten zijn op de Gear VR. Laat ons weten of je 'm hebt gevonden. 😉
Bevestiging nu definitief dat de vr wordt opgestuurd!! Met bestelbon vd online bestelling... Nu het toestel nog 😞