Beantwoord

Bestel de Gear VR bij de Samsung Galaxy S7

• 1 maart 2016
  • 68 reacties
  • 30121 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

68 reacties

Reputatie 1
Hoi hoi @debraam en @Amy .

Heb de gear ook afgelopen dinsdag binnengekregen. Even wennen en de lenzen schoon houden van binnen en van buiten. Ik heb die app van jurassic parc gezien. Gaaf! Maar een vraagje: Hoe heet die app van de helikopter van jullie?

Wel jammer trouwens dat de meeste apps veel geld kosten, maar ja je kan niet alles hebben.

Ik hoor het wel weer, groet Micha

Is een demo filmpje die standaard op het home scherm staat als je naar video's gaat.
Zo staan er nog een aantal video's op die je gratis kan kijken, erg indrukwekkend allemaal.
Mooi gezegt Tim en gelijk heb je bij mij kwam die vent op 14 maart telefoon brengen zit hele week te proberen dat ze die bril maar in hun reet stoppen slechte uitleg slecht geregeld
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ilona,

Dat is helemaal niet goed voor zo'n bril! Het is overigens ook niet de bedoeling dat je dergelijke uitspraken hier op het forum doet, dat is niet erg netjes en voegt verder niets toe aan de discussie. Ik heb zojuist op je eigen topic gereageerd, zou je het bij dat topic kunnen houden?
Reputatie 2
Oh echt toen ik de goude Samsung s7 egde had besteld stond erbij met Gear vr en nu lees ik ik had bij Samsung die bril moeten bestellen nu dik 2 maanden verder zo verwarend ben ik nu die bril misgelopen (echt niet leuk)
Reputatie 6
Badge +16
Hi lilo,

Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. Om de Gear VR te ontvangen moest je inderdaad bij Samsung de aanvraag doen. Als je dit niet op tijd deed, dan had je er geen recht meer op. Heb je helemaal geen actie ondernomen naar aanleiding van de Gear VR actie? We hebben namelijk ons best gedaan om via zoveel mogelijk kanalen duidelijk te maken hoe je hiervoor in aanmerking kon komen.
Reputatie 2
Hi lilo,

Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. Om de Gear VR te ontvangen moest je inderdaad bij Samsung de aanvraag doen. Als je dit niet op tijd deed, dan had je er geen recht meer op. Heb je helemaal geen actie ondernomen naar aanleiding van de Gear VR actie? We hebben namelijk ons best gedaan om via zoveel mogelijk kanalen duidelijk te maken hoe je hiervoor in aanmerking kon komen.

Jaa toen ik me die tijd me toestel had besteld was ik niet meer op jullie site geweest dus ik heb alles gemist balen Maarjaa er zijn ergere dingen in de wereld 😳
Beste t-mobile,

Vandaag m'n s7 gekocht icm. Abonnement + gratis Gear VR....
Ik kan nergens vinden op de t-mobile en de samsung site waar ik deze gratis kan bestellen. Kunnen jullie mij verder helpen?
Gr. Timo
Reputatie 4
Badge +7
Samsung Nederlands | SAMSUNG
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/LWQ5KTVH9L78D/ . Graag gedaan.
Thanks!!!
De website van Samsung blijft vastlopen bij het registeren. Alles ingevuld en bij stap 2 van 3 (registreren) blijft het gewoon rondjes draaien en loopt het niet door.
Inmiddels met 3 verschillende browsers geprobeerd.. Gisteren wilde het ook al niet lukken.

Een vriendin die heeft precies hetzelfde probleem.
Is er een andere manier op de VR bril te bestellen want op de website van samsung wil het niet lukken.
@Kishanwa ik heb precies hetzelfde probleem. Telefonisch en via de computer
Reputatie 2
Hoi Kishanwa,

Vervelend dat het steeds niet lukt om te registreren. Met welk apparaat en browsers heb je het geprobeerd? Bij mobiele apparaten, zoals telefoons en tablets, kan het zijn dat het niet werkt. Ik raad je aan om het met een pc of laptop te proberen. Mocht het niet lukken, hoor ik het graag van je.

Groetjes,

Wendy
Samsung Webcare
Hoi Wendy,

Eerst geprobeerd op mijn nieuwe samsung mobiel (Google chrome). Dit werkte niet.
Daarna op een Windows 7 computer.

Geprobeerd met:
Internet Explorer
Google Chrome
Mozilla Firefox

Alle 3 browsers geen succes.
Reputatie 2
Als het echt niet lukt, wil ik je graag een deelnameformulier per mail sturen. Je dient dan wel alles uit te printen en per post terug te sturen.

Kun je jouw e-mailadres in een privéberichtje aan mij doorgeven?

Groetjes,

Jaimy
Samsung Webcare
Hoi, vraagje ik ben het bestelformulier bij samsung aan het invullen maar ik snap niet goed wat ik moet opgeven bij:
Welk product heb je aangeschaft? Geef minstens 3 cijfers vd modelcode of productnaam en kies je product uit de lijst

Ik heb vanalles geprobeerd (samsung s7 / allerlei codes van het doosje / vr bril etc)

Maar niets schijnt te werken?

Weten jullie wat ik hier moet invullen?
Hoi Evake.

Je modelcode vind je onder Instellingen -> Toestel-info. Waarschijnlijk heb je de SM-G930F maar kijk het voor de zekerheid toch maar even na. 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hey Evake,

Is het gelukt met de suggestie van Kaassausje? :)

Als je nog ergens tegenaan loopt, horen we het graag!
Reputatie 7
Badge +15
Omdat er een algemeen topic is over promoties vanuit Samsung heb ik dit topic gesloten. Meer informatie over deze acties vind je in het lopende topic. Uiteraard kun je daar ook je reacties kwijt. :)