Beantwoord

Bestel de Gear VR bij de Samsung Galaxy S7

• 1 maart 2016
  • 68 reacties
  • 30131 Bekeken

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud-medewerker
  • 4703 reacties
UPDATE: deze actie liep van 21 februari 2016 tot en met 10 maart 2016 en is inmiddels dus afgelopen.

Hi all,

Ben jij één van de gelukkigen die de Samsung Galaxy S7 heeft besteld? Dan kan krijg je de Gear VR er gratis bij!

Let op! De Gear VR wordt niet bij je toestel geleverd, deze moet je dus zelf aanvragen. Meer uitleg hierover vind je hieronder.

Heb je de Samsung Galaxy S7 tussen 21 februari 2016 en 10 maart 2016 besteld? Dan kan jij gebruik maken van deze actie. Vul op de website van Samsung het deelnameformulier in om in aanmerking te komen voor de Gear VR.

Tijdens de registratie wordt er gevraagd om een bestelbon. Je kan hiervoor de hardware factuur uploaden die je apart van je toestel via de post krijgt geleverd. Hierop moeten de volgende gegevens staan:

- Adres gegevens
- Bestel datum
- Toestel merk en model

Ook kan je de orderbevestiging gebruiken die je per e-mail ontvangt. Deze mail heeft als onderwerp: 'Je bestelling bij T-Mobile'. Let wel op dat de datum waarop je de mail hebt ontvangen zichtbaar is wanneer je de bevestiging uploadt.

Hoe upload ik mijn e-mail bevestiging?

- Open de mail ''Je bestelling bij T-Mobile''.
- Druk op Print. (daarna niet nog een keer op print want dan print je echt)
- In het scherm wat opent druk je op Opslaan als pdf.
- Geef het een naam ''Bestelbon Samsung S7 (edge)''.
- Druk op Opslaan.
- Ga naar Samsung en log in met je account. Heb je nog geen account. Druk op registreer.
- Bij het registreren upload je de Bestelbon / mail die je net hebt opgeslagen.

Ook wordt er gevraagd om een aantal inloggegevens. Bekijk deze video voor uitleg over de benodigde inloggegevens.

Meer informatie over de Samsung Galaxy S7 vind je in het Galaxy S7 topic. De voorwaarden van de actie vind je op deze pagina.
icon

Beste antwoord door Amy 8 december 2016, 09:47

Omdat er een algemeen topic is over promoties vanuit Samsung heb ik dit topic gesloten. Meer informatie over deze acties vind je in het lopende topic. Uiteraard kun je daar ook je reacties kwijt. :)
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

68 reacties

Simpelweg beetje teleurstellend dat klanten zich in allerlei bochten moeten wringen, fora af moeten zoeken, algemene voorwaarden moeten doorploeteren om te krijgen waar t-mobile mee adverteert. Iets waar t-mobile kennelijk niet erg veel moeite in heeft gestoken om de klanten het iets makkelijker te maken...
Waar vind ik de hardware factuur?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jorieke,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je voor de Samsung S7 bent gegaan! Ik heb tot nu toe alleen maar positieve verhalen over gehoord. Je ontvangt je hardware factuur via de post zoals Issam ook heeft aangegeven in zijn reactie. Je moet waarschijnlijk dus nog even wachten.

Ik wil je alvast veel plezier wensen met je nieuwe toestel en Gear. Als je nog andere vragen hebt, let me know! 🙂
Ik heb ook de S7 besteld maar krijg je die hardware factuur wel voor 24/3 binnen? Anders kan het niet! Ik had een kopie van mijn bevestiging meegestuurd maar Samsung heeft al aangegeven dat dat niet goed is!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Irma,

Als je op tijd besteld hebt, is er geen vuiltje aan de lucht! 😉

Je krijgt deze factuur via de post binnen, dus let op je brievenbus. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan weet je ons te vinden!
Ok top! Ff afwachten dus
Hoi, ik heb een verzoek.
Zou iemand van T-Mobile contact op kunnen nemen met Samsung (NL) en ze vragen om de tekst aan te passen waarmee ze nu zeggen wanneer en hoe je de gear vr kunt verkrijgen bij je S7?
Ikzelf en anderen die de S7 hebben besteld krijgen allemaal de indruk dat je vóór 11mrt je geregistreerd moet hebben bij samsung en dus ook vóór 11mrt de gewraakte 'bestelbon' geupload moet hebben. Het is ècht verwarrend waarop jullie 't communiceren en waarop je vervolgens uitleg op de samsung site krijgt.
Dit leidt tot onnodige frustratie lijkt mij.
Ik zou zelf ook contact met samsung op kunnen nemen, maar ten eerste vind ik dit bepaald niet mijn taak en ten tweede denk ik dat T-Mobile meer kan bereiken hiermee.
Ook de 'bestelbon' sneller opsturen naar de bestellers zou een hoop op kunnen lossen. Dit zou tegenwoordig toch zeker binnen 2 werkdagen moeten kunnen?
Mijn bestelling dateert van 21 februari... Tot op heden nog geen post van T-Mobile, dus géén bestelbon...
Enfin, bij deze mijn verzoek.

Mvg. Tim
Het staat duidelijk op de samsung site aangegeven

"Vul het online deelnameformulier volledig in en upload de bestelbon uiterlijk 24 maart 2016. Zie de actievoorwaarden voor meer details."

Gaat er alleen om dat je wel voor 11 maart een s7 of s7 edge heb gepre-ordered
Het staat duidelijk op de samsung site aangegeven

"Vul het online deelnameformulier volledig in en upload de bestelbon uiterlijk 24 maart 2016. Zie de actievoorwaarden voor meer details."

Gaat er alleen om dat je wel voor 11 maart een s7 of s7 edge heb gepre-ordered

Niet helemaal waar. Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd bij T mobile maar krijg het toestel pas 25 maart binnen (de bon krijg ik dus op 25 maart). Waardoor ik geen recht meer heb op een Gear VR terwijl ik wel onder de pre val. Volgens de medewerker zou ik hier in aanmerking maar volgens de actie voorwaarden kom ik duidelijk niet in aanmerking. Lijkt me overigens niet zo moeilijk voor T mobile een bon aan te maken voor klanten die wel onder de pre order vallen maar pas na 24 maart het toestel ontvangen.
Bovendien heeft mijn vrouw op 9mrt óók een S7 edge besteld, maar die zijn pas leverbaar vanaf 23mrt.
Tijdens haar gehele bestelproces wordt nergens geattendeerd dat ze vóór 24mrt een bestelbon geupload moet hebben.
Ik ga ervan uit dat zij net als ik de gear vr uiteindelijk opgestuurd gaan krijgen. Dit aangezien zij óók gewoon aan de pre-order voorwaarde voldoet.
Het zal mij benieuwen. Het gaat natuurlijk om de telefoon in 1e plaats, maar ik heb moeite met de manier waarop T-Mobile de S7 adverteert (dus met gear vr).
(Toevoeging voorgaand bericht: gouden versie is pas vanaf 23e leverbaar)
Bovendien heeft mijn vrouw op 9mrt óók een S7 edge besteld, maar die zijn pas leverbaar vanaf 23mrt.
Tijdens haar gehele bestelproces wordt nergens geattendeerd dat ze vóór 24mrt een bestelbon geupload moet hebben.
Ik ga ervan uit dat zij net als ik de gear vr uiteindelijk opgestuurd gaan krijgen. Dit aangezien zij óók gewoon aan de pre-order voorwaarde voldoet.
Het zal mij benieuwen. Het gaat natuurlijk om de telefoon in 1e plaats, maar ik heb moeite met de manier waarop T-Mobile de S7 adverteert (dus met gear vr).

Als je de voorwaarden goed leest, staat erin dat de aanmelding uiterlijk 10 maart moet plaatsvinden. Na ontvangst van het toestel kan zij de bon uploaden. Let wel op, Samsung vermeldt duidelijk dat op=op. dus als ik jou was zou ik maar snel aanmelden.
Ik vind het trouwens wel opmerkelijk dat geen enkele T mobile moderator hulp aanbiedt of verheldering.
Je kan ook je bestel bevestigings email gebruiken als bestelbon,gewoon opslaan als pdf bestand en die uploaden,gaat erom dat ze een order nummer of klant nummer willen zien
Je kan ook je bestel bevestigings email gebruiken als bestelbon,gewoon opslaan als pdf bestand en die uploaden,gaat erom dat ze een order nummer of klant nummer willen zien

Ik heb vandaag met Samsung gesproken en die gaven aan dat het wel voldoet maar de promotieteam uiteindelijk zal beslissen of je wel of niet eentje krijgt. Erg fijn geregeld T-Mobile!
Reputatie 4
Badge +7
@sb.kim dit is een actie vanuit Samsung, dus TM heeft hier verder geen invloed op.
@sb.kim dit is een actie vanuit Samsung, dus TM heeft hier verder geen invloed op.

Dat klopt, maar hoe komt het dat de klantenservice van T mobile aangeeft dat je er wel recht op hebt terwijl Samsung duidelijk een ander antwoord geeft? T mobile had gewoon beter moeten opletten in dit geval. Daarnaast kan je duidelijk lezen aan de titel, "Met Gear VR". Nergens in de titel is een verwijzing te zien naar voorwaarden.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Allen,

Het is ook mogelijk om de orderbevestiging te gebruiken die je per e-mail ontvangt. Deze mail heeft als onderwerp: 'Je bestelling bij T-Mobile'. Let wel op dat de datum waarop je de mail hebt ontvangen zichtbaar is wanneer je de bevestiging uploadt.
Heb ik gedaan maar was niet voldoende
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Irma,

Dat is erg vreemd. Heb je een kopie van de hele mail geupload? Stonden de volgende gegevens op de bevestiging?

- Klantnummer
- Toestel merk en model
- Datum waarop je de e-mail hebt ontvangen
- Adres

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Nogmaals: sowieso zwaar minpunt dat na bestelling d.d. 21 feb. Ik vandaag nog steeds niks op papier heb. Zeker gezien de noodzakelijkheid mbt. De gear vr...
Hoi Issam,

Alles staat erop behalve de besteldatum! Ik heb Samsung een mail gestuurd en die geven aan dat het niet voldoende was! Verder stond alles erop behalve de datum! Volgens David (moderator) krijg je een factuur optijd per post! Je moet voor 24/3 deze "opgestuurd" hebben
Reputatie 4
Badge +7
Zonder al teveel moeite te doen kun je de bijzondere voorwaarden vinden op de site van Samsung voor deze actie.
Ik krijg ongeveer 3 dagen achter elkaar een sms met Herrinering dat ik de Gear Vr kan aanvragen.
Dat is juist heel goed! 🙂 T-mobile probeert zijn/haar best te doen met iedereen zo goed mogelijk te informeren op verschillende manieren. Zowel via Facebook,Twitter, Forum, en SMS. Ook al kwam je niet op het forum, dan nog kom je wel ergens tegen dat je het kan aanvragen.

Wat moet je doen.

- Open de mail ''Je bestelling bij T-Mobile''.
- Druk op Print. (daarna niet nog een keer op print want dan print je echt)
- In het scherm wat opent druk je op Opslaan als pdf.
- Geef het een naam ''Bestelbon Samsung S7 (edge)''.
- Druk op Opslaan.
- Ga naar Samsung en log in met je account. Heb je nog geen account. Druk op registreer.
- Bij het registreren upload je de Bestelbon / mail die je net hebt opgeslagen.

Binnen een paar dagen/weken ligt eraan hoelang het duurt, wordt je registratie geaccepteerd.
Je krijgt een extra mail als je Gear Vr verzonden gaat worden.

--------

Hoop hiermee je geholpen te hebben 🙂
@xEdwin, maar waar precies op die opgeslagen mail zie jij je besteldatum staan? En de bevestiging dat je betaald hebt?