Beantwoord

Betaalde sms-diensten zoals bijv. 3030

• 30 mei 2016
  • 1 reactie
  • 556 Bekeken

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn telefoon/simkaart denk ik. Ik wil via mijn samsung galaxy S4 met mijn t - mobile prepaid namelijk een sms sturen naar een 4-cijferig sms nummer, maar dat blijkt geblokkeerd te zijn op mijn telefoon. (Terwijl ik dat voorheen wel kon doen?!). Iemand die mij hiermee helpen kan? :)

Groets, Mitchell
icon

Beste antwoord door iamPuk 30 mei 2016, 21:18

Controleer eens op de website Payinfo bij (de)blokkeren of er een blokkade actief staat.
Ook via My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Blokkades kan je controleren of de blokkade "diensten derde partij" aan staat.
Een derde mogelijkheid is dat je het via je toestel hebt geblokkeerd. Dan zou je dit terug moeten vinden via de instellingen van de sms app.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +13
Controleer eens op de website Payinfo bij (de)blokkeren of er een blokkade actief staat.
Ook via My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Blokkades kan je controleren of de blokkade "diensten derde partij" aan staat.
Een derde mogelijkheid is dat je het via je toestel hebt geblokkeerd. Dan zou je dit terug moeten vinden via de instellingen van de sms app.

Reageer