Beantwoord

Binnenkomende oproepen direct op luidspreker

• 10 oktober 2013
  • 11 reacties
  • 11471 Bekeken

Wie weet hoe ik kan uitzetten, op een Samsung galaxy S4 mini, dat binnenkomende oproepen gelijk op de luidspreker gaan?
icon

Beste antwoord door Elizabeth1975 15 oktober 2013, 12:24

@shadowlea ik heb de betreffende contactpersoon verwijderd en opnieuw ingevoerd en het is opgelost! Thanks!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
@Elizabeth1975 wat vreemd! Ik heb de handleiding van je toestel doorgenomen maar ik kan niet terugvinden dat dit een instelling is. Zou je het toestel eens willen terugzetten naar fabrieksinstellingen? Maak wel even een back-up van je gegevens. Laat je even weten of dit het probleem heeft opgelost?
Inderdaad heel vreemd. Het toestel doet dit alleen bij bepaalde contacten vandaar dat ik dacht dat het om een instelling zou gaan. Terugzetten naar de fabrieksinstellingen zie ik niet zo zitten want dan moet ik alles weer opnieuw instellen. Kan ook geen back-up maken momenteel. Dan maar accepteren en gelijk luidspreker weer uitzetten.
Reputatie 7
Badge +9
Niet zo vreemd als je Air Gesture aan hebt staan... ;)

Instellingen --> Bediening --> Air Gesture (hier kun je op klikken) --> Oproep aannemen via gebaar (hier kun je op klikken)--> Luidspreker automatisch starten.
Reputatie 2

Instellingen --> Bediening --> Air Gesture (hier kun je op klikken) --> Oproep aannemen via gebaar (hier kun je op klikken)--> Luidspreker automatisch starten.

Sorry dat ik hier tussenspring maar de optie hierboven klopt niet voor de S4 mini.
Reputatie 2

Sorry dat ik hier tussenspring maar de optie hierboven klopt niet voor de S4 mini.

Bij instellingen kun je bediening niet vinden?
Reputatie 7
Badge +9
Huh, verkeerd gelezen, heb het hele 'Mini' niet zien staan.

Kun je anders eventueel de desbetreffende contacten verwijderen en opnieuw toevoegen?
@westy24 ik kon inderdaad 'bediening' niet vinden op de mini.
@shadowlea ik heb de betreffende contactpersoon verwijderd en opnieuw ingevoerd en het is opgelost! Thanks!
@ Elizabeth1975

Haha mooi zo! 😉 Als we ShadowLea toch niet hadden...
Als ik bel, of gebeld wordt, horen ze mij wel maar ik hen niet. Tenzij ik headset inschakel of luidspreker aan zet. Sowieso gaat hij soms bij binnenkomende en uitgaande oproepen gelijk op luidspreker. Betreffende contactpersoon verwijderd en opnieuw ingevoerd, werkt maar tijdelijk dat het goed gaat of batterij verwijderd en weer aangezet idem dito. Wie herkent dit??
@ Elizabeth1975

Mijn excuses voor de late reactie! Ik heb je nieuwe topic verplaatst naar het topic dat je oorspronkelijk had geopend, om het op die manier zo overzichtelijk mogelijk te houden. Ervaar je dit probleem bij alle contacten? Is dit altijd al het geval geweest? Springt het toestel bij bepaalde contacten op de luidspreker of is dit heel willekeurig?

Heb je de fabrieksinstellingen van het toestel al een keer gereset? Zorg dan wel dat je een back-up maakt van je gegevens. Via onze Toestelhulp zie je hoe je dit kunt doen. Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer